4 Nisan 2012 Çarşamba

Hediye Çekilişi Hakkında

Muffinlerim hediye çekiliş sonucu sınavlarım,kursum ve üzerine doğum günümde eklenince açıklıyamadım.
Rica ediyorum anlayın durumumu.
Emaillerinize yorumlarınıza dönemiyorum.
Blog'a dün yazılan yorumların hepsi bir hata sonucu silindi.
Gene adsızların provoke edilen yorumları sayesinde!Çook özür dilerim gerçekten.
En kısa zamanda hediye çekilişini açıklayacağım.
Ayrıca endişeleriniz hakkında haklısınız!
Bir çok blogger hediye çekilişi düzenleyip sonra iptal ediyormuş.Bende izleyicilerimden biliyorum!
Hatta bir daha kanmayın diye blogunuda ifşa etmemi istedi bir takipçim.
http://makeuparfume.blogspot.com/
Uzak durun derim;)
Bu hafta içi boş olduğum zamanda hemen çekiliş sonucunu açıklayacağım.
Sizi seviyoruuum,iyiki varsınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe