recent posts

Bumerang - Yazarkafe

24 Nisan 2012 Salı

Demet Akalın Evlendi




Demet Akalın,Okan Kurt ile dün gece Çırağan Sarayında 50 kişinin katıldığı bir davetle dünya evine girdi.
Okan ve Demet, düğünü önce Venedik’te yapmak istemişler, sonra  damat adayı “Roma’da yapalım” demiş. “Roma mı, Venedik mi?” derken sonunda Çırağan’ın saray kısmında karar kılmışlar.
Demet önce gönlüne göre ihtişamlı bir gelinlik diktirmiş. Eve gelip Okan Kurt'a gösterince “Herhalde bunu giymeyeceksin düğünde.Şöyle dümdüz bir şeyle gel''demiş.
 Eh, ne yapsın Demet’te, “Tamam o zaman hayatım, gider değiştiririm” demiş ve tıpış tıpış gidip kendine Pierre Cardin’in Wedding koleksiyonundan sade bir gelinlik almış
Gelin ayakkabısı  da  avukat'ı tarafından hediye edilmiş.

Bu arada sosyal medya'da dalga olan konuya yani  belindeki kırmızı kuşağa gelicek olursak o Alişanın düğün hediyesidir!Demet Akalın'ın boynu bayram yeri olduğu için belli ki beline takmışlar!
Sen nerden biliyorsun diyecekseniz tahmin yürütüyorum!
Her ne kadar demet'ten artık hoşlanmasamda sonuç olarak bu insan mutlu diye bu kadar üstüne gelinmez!
Bir rahat bırakına insanlar mutlu mesut  yaşasınlar!

Gelinlik:Pierre Cardin
Ayakkabı:Sanemiko
http://sanemiko.blogspot.com/2012/04/sanemiko-2012-ilkbahar-yaz-koleksiyonu.html


Demet “Düğünden sonra öyle bir kına gecesi yapacağım ki, yıkacağım ortalığı” diyor. Akalın düğünden sonra kına yapmakla yeni bir trende imza atacak sanırım. Kına gecesine gelinlikle gelecekmiş.
 Yakın arkadaşı Seren Serengil ile Gonca Şahinbaş’a  Yap demiş şöyle hafiften pullu payetli bir gelinlik ,ama pullu payetli  dediysede çok gösterişli bir şey değilmiş.Kınayı düğüne çevirecek olan Demet Akalın o gece Okan’ın giyeceği Dolce&Gabbana marka smokini bile hazır etmiş.

Neyse Demetcim bu son ve ömürlük olsun..
Mutluluklar dilerim,bir yastıkta kocayın ve sevginizi herkesten uzakta yaşayın..
Dip not:Demet  Akalın fanları bana saldırıda  bulunmasınlar bundan önceki yaptıkları gibi!!
D.Akalın'a bir garezim yok twitter'da ben bir konuda kendisini eleştirdim.Fakat o bu konuda pek alınganmışki sert çıktı..Neyse o kendi problemi!!!























3 yorum:

  1. demet akalının saçlarını hiç beğenmedim. Allah mesut etsin :D

    YanıtlaSil
  2. BU kadının yerinde olsam utanırım bir daha evlilik kurumunu kendi salaklıklarıma alet etmekten.. Yahu bunlara hayat zaten fora niye evlendik deyip evliliği de basitleştiriyorlar ki kendileri gibi?

    YanıtlaSil
  3. umarım son olur ve mutlu olurlar ne dıyelım :)
    bu arada bloguma da bbeklerım hedıye cekılısım var :)
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.