2 Ocak 2012 Pazartesi

Seren Serengil'in 3 Günlük Yaptığı Şok Diyet



Bu ara diyette olmamında etkisiyle sürekli Seren Serengil'i takipteyim.
Beni fazlasıyla motive ettiğini söyleyebilirim.
Tabi diyet'te olmamın nedeni hem kendim için hemde benim mutluluğumu isteyen insanlar için.
İyiki varlar..

Şimdide 3 günde 2 kilo verdiği diyetini açıklayacağım.





3 Günlük ŞOK Diyet


Sabah
 activia yogurt anaslı veya çilekli..veya nesfit çikolata light sütle


Ara Öğün
2 mandalina

Öğlen
tavuk ızgara salata


Ara Öğün
protein bar

 Akşam
mercimek çorbası +salata



Yemekten sonra

activia çilekli veya sade yoğurtlu...







2 yorum:

  1. bende diyete başlayım ikinci öğün bırakalardanım . Sana başarılar canım :)

    YanıtlaSil
  2. Önceden bende öyleydim fakat 4yıl önce sevgilime söz vermiştim.
    Sonrasında harp oldu,darp oldu veremedim kiloları :)
    Ama şimdi yeter artık dedim mecbur vermek zorundayım hem kendi sağlığım,hemde sevgilim için.
    Buradanda söylüyorum onu çok seviyorum:)Verdiğim tüm sözleri yerine getircem inşallah.
    Canım çook teşekkür ederim umarım başarılı olurum.

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe