11 Ocak 2012 Çarşamba

Erkekler Ve Kot Gömlek




Uzun zaman sonra erkeklerle ilgili yazmış olduğum yeni bir post geliyor.
Kot gömlek konusunda yazmasam sanırım kesinlikle çatlardım.
İnanın bana erkeklere tabii bazı erkeklere kot gömlek o kadar çok yakıştırıyorki söylemeden edemiyeceğim.
Gerçekten bu kot gömlek konusunda pek heyecanlıyım.
Sevgilimde bilir her seferinde ona kot gömlek bulma arayışındayım,nedense kısmet olupta mavi jeans'e gitmek kısmet olmadı.(kısıtlı zamanımız olduğu için)
Yanlış anlaşılmak istemiyorum konuya bir açıklık getireceğim.
Erkeklere kot gömlek yakışıyor tabi yakıştırabilene fakat benim için en önemli olan kişi tabii ki sevgilim.
:p
Neyse daha fazla uzatmıyorum..
Giyin giydirin diyorum ama lütfen kot gömleği düzgün kombinleyin.
Bunlara örnek ise David Beckham ve burada görmüş olduğunuz kişilerdir.
Kot gömlek görsellerdeki siyah beyaz fotoğraflardanda anlıyacağı gibi retrodur efenim:)






JayZ


Jake Gyllenhaal






David Beckham





GQ



vintage Paul Newman


Viggo Mortensen


Paul Newman in Cool Hand Luke


Steve McQueen


Ralph Lauren


Charlotte Gainsbourg and Serge Gainsbourg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe