11 Ocak 2012 Çarşamba

Bayan Kısa Saç Trendleri 2012

Wieselmann
Bildiğiniz üzere kısa saç kullanımı çok kolaydır.
Hele yazları saçınızı yıkamak bile o sıcakta bazen eziyet olur ama kısa saçlı bayanlar genelde bu durumdan pek ballıdır!
Aynı benim gibi :)
Sanırım neredeyse 1 buçuk yıldır kısa saçlarla geziyorum.
İlk önce victoria beckham modeliyle dolaştım ama inanın istediğim model kesinlikle öyle değildi ama çok memmundum.
Yazın en son birazcık uzattım derken gene saç boyama faslından dolayı gidip kestirdim!
Oda yetmez gibi saçlarımı sarıya döndürdüğümde yeniden kestirdim..
En sonda yılbaşı gecesi değişiklik iyidir dedim ve gene kestirdim!
Neyse konu değiştirmeden kısa saçla ilgili düşüncelerimi anlatayım genelde bildiğimiz zırvalıkları anlatacağım sizlere aslında.
Kısa saç olunca kısa zamanda bir çok model deneyebiliyorsunuz,yıkamada fönde sorun olmuyor diye uzuyor gidiyor.
Tabi gün geliyor sıkılıyorsunuz o durumdan ve saçlarınızı uzatmak istiyorsunuz!
Şuan yaşadığım durum gibi.
....


Şimdi sizleri 2012'nin saç trendleriyle başbaşa bırakıyorum.
Tabii bazıları gerçekten uçuk modeller olsada ilham alacağınızdan eminim en doğrusuda bu zaten her seferinde dile getireceğim bir kaç modeli kendi yüzünüze yakışıcak şekilde seçin aynı modellerde kesilmiş saçlar olması inanın bana sizi asla mutlu etmez!

Dip Not:Fotoğrafların altına yazdığım şeyler ''saç dizayn merkezleri ve kişilerdir.''


Essensuals


Essensuals


Eveline Charles



Loreal


Mahogany


Michel Dervyn


Robert Kirby


Salone Norma


A Cut Above


Sassoon


Tim Hartley

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe