recent posts

Bumerang - Yazarkafe

28 Aralık 2011 Çarşamba

Seren Serengil Bu Diyetle Herkesi Zayıflattı/Zayıflatacak!


Seren Serengil'i çocukluğumdan beri çok sevmişimdir.
Yalan yok ''Belalım Benim'' dizisini sırf onun için izliyordum.
^____^
Tabi sadece dizi'den dolayı sevmiyorum özel sebepleride var.
Oda benim gibi Koç burcu ve bir çok özelliğimiz gerçekten fazlasıyla birbirine benziyor.
Kısacası onda kendimi buluyorum diyebilirim.
Bu ara bu hislerin doğru olduğunu Twitter'dan takip ettiğim kadarıyla fazlasıyla anladım.
Oda benim gibi insanlara yardım etmekten mutluluk duyuyor..
Neyse gelelim meselemize Seren Serengil biliyorsunuz Çikolata ve Coca Cola aşığıydı.
'' Benim gibi!!! ''
Hatta aşığı değilde bağımlısıyız diyebilirim.
Ama Seren Serengil artık sağlıklı beslenme ile hayatına daha fazla anlam kattı diyebilirim.
En azından ben böyle düşünüyorum..
Darısı benim başıma!Kortizon tedavisi aldıktan sonra zaten balık etli olan ben veremedim bu kiloları!


Çoooook konuştum biliyorum!
O yüzden hemen konuya giriyorum..


Gördüğünüz üzere hatun taaaş !
(Maşallah diyor gözü olanın gözü çıksın diyorum)


Geçen hafta Twitter'da Seren Serengil söz verdi ve birlikte kilo vericeğiz dedi.
Bir hafta boyunca yediklerini içtiklerini bizlerle paylaştı ve bende blogumda yer vermek istedim..


NOT : Seren Abla'ya çokteşekkür etmek istiyorum.2 yıldır zayıflama konusunu düşünüp hiç bir şey yapmıyor.3gün sonra bozuyordum.Şimdi Çok kararlıyım ve azimliyim.Onun sayesinde bu kadar hırs yaptım.
İyiki Varsın Seren Ablacım..


Seren Serengil'in Bir Haftalık Diyet Listesi 

Pazartesi
Sabah:
2 yumurtayla yapılan menemen veya omlet veya 2 rafadan yumurta
3 seçenekten birinin yanında 5 zeytin..

Menemene soğan,domates,sivri biber,kırmızı biber,maydonoz koyabilirsiniz.
Ben bıraz yağ koyuyorum soğanı kavururken,kanola yağı kullanıyorum bilginize ..

Ara Öğün:
 Ben protein bar yiyorum çünkü tatlı bişey atmazsam ağzıma rejimi bozuyorum..:(
Protein barlar GNC diye bir yer ve bütün büyük eczanelerde var..
150 cal günde 2 tane yiyorum..
Sabah öğlen öğlen akşam arası yani saat 11.00 ve akşam 16.00 da.

Öğlen:
5 köfte veya bir biftek salata kırmızı et öğlen super olur..
Ama sokaklardaysanız kepekli kaşarlı tost ve ayran

Ara Öğün:
Protein bar tatlısız duramayanlar için..
Ama tatlı istemiorum diyenler için bir meyve de olabilir ayran da olabilir..
Ama grissini bisküvi yok hamurdan ilk hafta ona göre.

Akşam:
Tavuk ızgara veya balık salata …

akşam acıkınca kuru incir kuru kayısı veya yine protein bar bol su….


*************************


Salı
Sabah:
Salı günü pazartesinin aynısıdır…

2 yumurtayla yapılan menemen veya omlet veya 2 rafadan yumurta
3 seçenekten birinin yanında 5 zeytin..

Ara Öğün:
 protein bar veya meyve + bitki çayı


Öğlen:
köfte piyaz

Ara Öğün:
Protein bar veya meyve veya meyveli yogurt

Akşam:
Tavuk veya balık hamsi veya tekir balığını tepsiye dizip fırına atıyorum kıvırcık salata falan süper oluyor..

Yemek sonrası protein bar veya meyve yine..
kuru kayısı badem mandalina portakal elma meyveli yogurt kuru incir tatlı ihtiyacını gideriyor..

aralarda nestcafe sütlü tok tutuyor..


***************


Çarşamba:

Sabah:
Menemen demiycem merak etmeyin bugün sabah nesfit çikolatalı sütle veya beyaz peynir 6 zeytin 1 dilim çavdar ekmeği..veya bi kepekli tost beyaz peynirli çay kahve serbest.

Ara Öğün:

protein bar veya meyve 10 fındık veya kuru kayısı 6 tane

Öğlen:
bir sebze yemeği veya köfte cacık +salata

Ara Öğün:
eti form tahıllı bisküvisi(4 tane) veya protein bar - çay

Akşam:
tavuk ızgaraveya balık salata

akşam yemekten sonra meyve veya protein bar

Arkadaşlar bu tavuk mecburen masada olacak.. ne kadar protein o kadar zayıflama…

hadi kolay gelsin..



Perşembe

Sabah:
2 yumurta (haşlanmış olarak,veya omlet veya menemen) beyaz peynir 6 zeytin salatalık domates ekmek yok..çay kahve sınırsız tatlandırıcı splenda öneririm..çok ekmek isyenler için önerim mısır patlağı..

Ara Öğün:
 Protein bar

Öğlen:
Kırmızı et biftek salata veya köfte piyaz veya beyaz peynirli salata yanında mısır patlağı

Ara Öğün:
protein bar veya 2 mandalina veya 1 armut

Akşam:
fırında istavrit veya hamsi sıfır yağ çok lezzetli oluyor kıvırcık salata

akşam 2 mandalina veya 1 portakal veya activia nın ananaslı veya çilekli yogurdu..akşamüstü yemediyseniz protein bar

………………………..

Cuma:
Sabah:
beyaz peynir zeytin 2 yumurta salatalık domates..

Ara Öğün:
protein bar veya protein shake GNC

Öğlen:
peynirli tost veya 1/2 simit beyaz peynir veya peynirli salata


Ara Öğün:
 2 mandalina

Akşam:
ıspanak yogurt …4 köfte
yemek sonrası protein bar…


***************


Cumartesi ve Pazar:

Sabah  
Nesfit çikolatalı sütlü veya kepek bisküvisinin üstüne light kaşar eritip üstüne kekik ve kırmızı biber koyup fırına atıorum çok lezzetli oluyor..
Size aşağıda fotoğrafını hazırladım.


Domates salatalık sivribiber zeytin sofrada olabilir..
Yenigün diye bir reçel var şekersiz incir reçeli çok güzel şekersiz hemde tatlı bişey isterseniz kahvaltıda öneriyorum..

Ara öğün
Protein bar bu arada size şiddetle önereceğim bir besin takviyesi acaip tok tutuyor enerji veriyor yağ yakıyor..(guarana formula)

Öğlen 
Kepekli makarna ve salata
  kepekli makarna tatsız olacağı için biber salçası ile fındık yağı bir yemek kaşığı birazda suyla karıştırıyorum..

Ara Öğün
Yine protein bar veya eti form buğdaylı çayla

Akşam
ıspanak yemeği, yoğurt tavuk ızgara

Akşam mısır patlatabilirsiniz microwave de (mikrodalga) yapılanlardan alın marketlerde var
''bir kase yiyebilirsiniz
2 mandalina da benden ama derseniz ki akşam birde canım tatlı istiyor activia yogurt ananaslı veya çilekli..



Not: Seren Serengil'in Facebook Hesabından olduğu gibi alınmış azıcık değişime uğramıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.