2 Ağustos 2013 Cuma

Flormar Oje 423


Ayıla bayıla sürdüğüm bir ojem ile karşınızdayıııım :)
Nam-ı değer ''bebek mavisi'' bir ara.2 yıldır kendisi benimlen birlikte olupp hiç bir bozulma yaşanmamıştır.
Aldım alalı 3-4 kere sürdüm desem yeridir.
Çünkü o zamanlar clarie's mavi ojem vardı onu perte çıkarmakla meşguldum.
Kremsi yapısı,opaklığı beni caaan evimden vuruyor yeminle..
Tek kat uygulama beni memmun etmediği için 2 kat uyguladım ve sonuç mııııhteşem :)
Fırçası ise süper diğer flormar fırçalarıyla uzaktan yakından alakası yok bu fırça biraz daha sert yapıda ve sürerken bir çırpıda sürüyorum...

Peki siz bu rengi nasıl buldunuz??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe