26 Ağustos 2013 Pazartesi

Flormar Oje 390




Oviit oje postlarımda Şirinler'n bize eşlik edeceğini iletmiştim sizlere..
Şimdi bize eşlik eden kişi'de Şirine :)
Yılların modasını eskitemeyeceği metalik gri rengimizi tanıtacağım sizlere. Ben 8 yaşımda tanışmıştım bu renkle Sınıf Öğretmenimin arkadaşının ellerinde görmüştüm. Annem tek katçıdır, kadın hep sürermiş ama ben fark etmemişim.. Çocukluğumdan beri belliymiş opak sevdiğim. O öğretmende görünce dayanamadım annem'e anlattım ojeyi o da evimizde var bu renkten demişti..O günden sonra kırmızı,sarı ve altın sarısı ojelerimin yanına bu rengide ekledim ve hala severek kullanıyorum.
Peki sizin çocukluğunuzdan beri severek kullandığınız bir renk var mıdır??



Bu rengi böylede kullanabilirsiniz..Hemen ışınlanın derim..
http://www.dilonika.com/2012/10/pow-nail-art.html





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe