4 Ağustos 2013 Pazar

DIY : Tüylü Etek By Nazlı Vural


Ellooooo Bıdılar,
öncelikle sizi çok sevdiğim bir yakınımla tanıştırmak istiyorum.
Nazlı Vural Ünal
Sivaslıyız ve aynı köylüyüz.
Kendisini çok seviyorum ve severek takip ediyorum.
Ankara'da oturanlar ve azıcıkta keyifli zamanlar geçirmeyi sevenler onu yakından tanırlar.
Zeki Bar ve Çengelde sahne alıyor.
Hatta Behzat Ç.'de  Uzun geceler şarkısını kendisi seslendirmiştir.

Onu kendime yakın görmekten ziyade Nazlı Abla'da benim gibi bir bakmışsınız saç rengini değiştirmiş, bir bakmışsınız saç uçları pembe olmuş :)
Ayrıca Solistlik yaptığı yetmiyor gibi sahne aldıktan sonra  resim yapıyor.
Sayısı doğru mu bilmiyorum ama 2 adet kedisi var..Hayvanları fazlasıyla seviyor.

Gelelim Yılbaşı Kombinine;
Ceket: İpekyol Outlet
Gömlek: ?
Papyon:?
Etek:Diy

İlk Önce kombinin tamamını anlatayım sonrasında da eteğin detaylarını anlatayım...
Normal beyaz bir gömleğin düğmeleri siyah düğmelerle değiştirildi.
Papyonun ucuna siyah zincir takıldı.

Gelelim ise eteğe;
Kat kat tül siyah etek üzerine tüylü kumaşlarla sırayla kat kat tüyler dikildi...

Aslında detaylarıyla fotoğraflandıramasakta yapım oldukça basit. Siyah tül eteğin her katına siyah sonra da beyaz tülleri diyorsunuz. Zaten tül ceketten sonra ilk katta belli oluyor..


Twitter Hesabı;https://twitter.com/nazlivuralunal

Uzun Geceler Youtube Videosu; http://www.youtube.com/watch?v=xu441EH7OYE&feature=youtu.be

Albüm;http://www.dr.com.tr/muzik/behzat-c/cem-kismet/yabanci-albumler/soundtracks/tv-dizisi/urunno=0000000407385

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe