9 Ağustos 2013 Cuma

Duru Perfume Orkide Özlü Duş Jeli


Acil Sivas yolcusuydum 30 haziran'da kötü bir haberle ve bu durumda herşeyi almayı unutmuşum allahtan kuzenim imdadıma yetişti.Oda yetmez gibi sadece 2 gün birlikte zaman geçirip sivas'tan döndüm boş yere masraf ettirmiş oldum oradaki eksiklerimle..Birde almamazlık etseydim söverdi herhalde aldıklarını..

Neyse ben ondan ufacık bir duş jeli almasını istedim o kocaman birşey getirmiş bana..
Aslında isana rossman ürünü kullanıyorum ama bunuda çok beğendim.
Banyo süngerini vücudunuza sürdükten sonra ki o muhteşem kokusu beni benden alıyor.
Tabi ki çok kalıcı değil en fazla 1 gün kalıyor.Tabi ki  aynı kokularda vücut spreyi ve krem kullanırsanız kesinlikle koku sizinle bütünleşecektir.
Çok fazla uzatmanın alemi yok bence orkide gibi kokuyor daha ne diyim :)
Bitince alır mıyım kesinlikle evet çok hassas bir cildim var ve bu yüzden çok seçici davranıyorum.Bu üründe kesinlikle kaşıntı yaşamadım hatta cildimin parladığını kesinlikle hissedebiliyorum..
*
*
*
*
*
Duru'nun size vaat ettikleri;
Doğal çiçek özlü parfüm etkisini gün boyu gösterir.
Vücuda tazelik ve ferahlık sağlar. Orkide özlü duş jeli temizlik sağlarken aynı zamanda da vücudun nem oranını dengeler. Unutmayalım; duş alınması gözeneklerin açılmasını sağlar, vücudu rahatlatır.



Deri hücreleri yaşam boyunca bir devinim gösterir; doğar, belirli bir süre yaşar ve ölerek dökülürler. Topuklarımız deri hücre birikintilerinin en sık görüldüğü bölgedir. Deri çatlakları da bu nedenle topuklarda yoğun olur. Topuk bakımı ve temizliği , o bölgeye özel ürünlerle yapılırsa daha sağlıklı ve estetik sonuç verir. Unutmayın; topuk temizliği çok bastırmadan yumuşak ve dairesel hareketlerle yapılmalıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe