19 Ağustos 2013 Pazartesi

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi




Yine kuzenimin benim için Sivas'a getirdiği bir zırtıke..
Şimdi burada olsa yüzüne bakmam aman napıyım olmasada olur başka alırım derim ama orada yokluğu nasıl koyuyor insan'a anlatamam..
Elidor'n saç kremi zaten saçlarım çok çabuk yağlanıyor bde onu tekrar sürüp daha fazla yağlandırmayım diye süremedim..Allah'tan saç serumum vardı ama saç kreminin yerini gerçekten tutmuyor..
Saçlarım ince yapılı dediğim gibi elidor'u ne zaman kullansam ne için olanı olursa olsun saçlarım ağırlaşır ve yağlanır.Ama bu ürünü kullandıktan sonra kötü bir yanıyla karşılaşmadım hatta öyle bereketli ki 2günde bir saçlarım yıkanıyor.1buçuk aydan fazla bir zaman olacak bana bu ürünün geldiği ve bu kadar zamanda 2.3 kere ossion saç bakım maskemi kullanmış olduğumu düşünürsek seyahat boyu oldukça uzun süre kullanılıyor.
Saçlarım kolayca açıldı ve son 1 buçuk aydır civciv mode on olduğu için saçlarım yıprandı ve karman çorman geziyordum ama bu ürünün kesinlikle faydasını gördüm kullanmadığım gün ise etkisini daha iyi anlıyorum.
Kesinlikle bu ürün bizlere vaat ettiği etkileri fazlasıyla gösteriyor..
Bitince kesinlikle bizzat tam boyundan edineceğim..


Down under parapen içermiyor ve hayvanlar üzerinde kesinlikle deney yapmayan bir firma bunuda iletmek istedim arada...

Peki siz Argan yağlı ürünleri kullanıdınız mı?



Ürünün bize sundukları;
Olumsuz dış etkenler saçları zayıflatır. Bunun üzerine bir de şekillendirme ve kurutma gibi işlemler sırasında ortaya çıkan yıpranma da eklenince saçların canlılığını ve parlaklığını koruması zorlaşır. Down Under Natural's Argan Oil Argan Yağı ve Kreatin İçeren Besleyici ve Kırılma Karşıtı Bakım Kremi saçları besleyip saç tellerine esneklik kazandırırken onları dış etkenlere karşı da daha güçlü hâle getirir. Argan yağının mucizelerini saçlarınızda görmek için tek yapmanız gereken; saçınızı her zamanki gibi yıkadıktan sonra Down Under Natural's Argan Oil Argan Yağı ve Kreatin İçeren Besleyici ve Kırılma Karşıtı Bakım Kremini saça yedirerek diplerden uçlara kadar sürmek. 5 dakika bekledikten sonra saçları ılık suyla yıkadıktan sonra saçlarınızın parlaklık ve canlılık kazandığını göreceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe