24 Haziran 2013 Pazartesi

Ovadril Losyon İle Küçük Vampirlere Çözüm!





Yaz geldi malum sinek ıssırığı kabuslarıyla uyanma dönemi başladı.
Ben yıllar yıllar önce bu güzelim ürünle karşılaştığımda çok şükür be dedirtti gerçekten.

O rh pozitif kan kurum abim,babam hatta erkek arkadaşım'da aynı gruptanız.
Babam'da duymadım ama beni ve erkek arkadaşımı parçalayacak düzeyde yiyorlar.
Allah'tan bu sene bana pek dokunmadılar.
Ama geçen sene Sivas'a gittiğimde bütün bacaklarımı perişan etmişlerdi.
Artık düşünün bu lanet yaratıklar o kadar hırslı ki jarse pamuk karışımı tayt'ımın ve çorabım olmasına rağmen her yeri perişan etmişlerdi.Normalde dışarı çıktığımda bacaklarıma ve kollarıma raid'in sprey'ini sıkıyordum.O gün sıkmayacağım tuttu ve yediler.Bende ovadrille üstesinden geldim.

Bu güzel ürünün tek kötü yanı sinek tarafından paramparça edildikten sonra ıssırığın üzerine bir miktar zift gibi kalıcı beyaz losyon'u sürmek oluyor.Kıvamı aslında losyon benzeri olsada o belli süre sonra kuruyor(mecburen) ve zırt diye geçmiyor.
Ha yok bu evde derseniz kurşun kalemle ısırığın üzerini çizerseniz de işe yarar.
Gerçi kalemde çinko oranı nedir bilemeyeceğim ama ovadril'de %13!


Bu arada bu ürün o kadar faydalı ki  bebişlerin popiş çatlakları, böcek sokması, ekzema, güneş yanığı, kaşıntı, meme ucu çatlakları, pişiklerin tedavisi, temas dermatit, ürtiker ve yanıkta endikedir.

DİKKAT!
Ayrıca bana iyi gelen ürün size iyi gelmeyebilir!
Sadece bilgilendirme amaçlı yaptığım bir posttur!
Her üründe olduğu gibi bu ürünüde doktor'unuza ve eczanenize danışarak alınız.
Farkında olmayabilirsiniz ama vücudunuzun çinkoya alerjisi olabilir.



Sinekler tarafından ıssırılmadık bir dünya istiyorum!
Sevgilerimle..





Formülü:

Her 120 g losyon 16 g Çinko oksit, 2 g Difenhidramin hidroklorür ve 3 g Lidokain hidroklorür içerir.

Yardımcı maddeler : Benzalkonyum klorür (koruyucu), Mentol, Bergamot esansı ve Alkol.

Farmakolojik Özellikleri:
Ovadril losyonunun bileşimindeki difenhidramin hidroklorür antialerjik, lidokain hidroklorür lokal anestezik ve çinko oksit astrenjan etki gösterir. Ovadril losyon lidokain, mentol ve çinko oksitin serinletici ve yatıştırıcı etkileri ile difenhidramin hidroklorürün güçlü antipruritik ve antihistaminik etkilerini birlikte taşır.

Endikasyonları:
Böcek sokması, basit cilt tahrişlerine bağIı kaşıntı ve ağrının geçici olarak giderilmesinde kullanılır.

Kontrendikasyonları:
Bileşiminde bulunan maddelere aşırı duyarlılığı bulunanlarda kullanılmamalıdır.

Uyarılar/Önlemler:

HARİCEN KULLANILIR.

Difenhidramin ihtiva eden ürünler, suçiçeği, ısırgan otu tahrişi, güneş yanığı, kararmış ve sulanmış lezyonlar, geniş vücut alanları üzerine uygulanmamalı, önerilenden daha sık kullanılmamalıdır. Bu ürünü kullanırken difenhidramin içeren başka ilaçlar (dahilen ve haricen) kullanmayınız. Uygulama sırasında yanma hissi veya kızarıklık gelişir veya lezyon düzelmezse tedavi kesilmelidir.

Gebelik ve laktasyonda Ovadril losyonun güvenilirliği tespit edilmemiştir. Bu nedenle bütün ilaçlar gibi ancak olası faydaları potansiyel risklerden daha ağır basıyorsa kullanılmalıdır. Difenhidramin deriden absorbe olabilir, plasentadan geçebilir, anne sütüyle salgılanabilir.

2 yorum:

  1. Ben geçen sene kullanmıştım ama kullanım amacım çok farklıydı.Aniden vücudumun ön bölgesinde bir sürü minik kabartı çıkmıştı.Normalde alerjik bir bünye değilimdir ama o gün çok sinirlendiğimi hatırlıyorum sonra kaşınmaya başladım ve Ovadril sadece iyileştirmişti kabarcıkları :) sizin yazınızda sinek ısırıklarına iyi geldiğini okuyunca hem şaşırdım hemde sevindim.Zira bu sinekler parmak aralarımı hedef seçiyorlar.Ayakkabı giyerken veya birşey tutarken kaşınmaktan helak oluyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz geç bir cevap oldu afedersin :(
    Bunu söylediğin inanki çok iyi oldu.Sanırım benimki de sinirden oluyor 3gündür karnım ve bütün bacağım deli gibi kaşınıyor.
    Birden vücudumun bütün her yeri kaşınmaya başladı.Lanet olası şey pütür pütür oluyor bacağımın üst bölgesinde.
    Karnımda minicik sivri ıssırığı gibi fakat kıpkırmızı,bacaklarımda minik kabartı şeklinde.Bende hemen kullanmalıyım yoksa öleceğim uyuz olmuşcasına kaşınıyorum.Ayrıca alerjim var benim ama kesinlikle onunla alakası olduğunu düşünmüyorum bu zamana kadar böyle reaksiyonlar yaşamadım. Alerjik ve hassas bünyeli bir cildim olduğu için ne kadar isyan etsem azdır.
    Evet,evet kesinlikle sinek ıssırığında işe yarıyor içinde çinko oksit bulunduğu için.Bak sen bana ben sana ne güzel yardımcı olduk.
    :)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe