14 Haziran 2013 Cuma

Essence Oje : Nude Glam 04 İced Latte


Dünya'nın en tembel blogger'ından sevgiler,selamlar.

Bu sene fena halde tembellik yapıp blogumu boşladım. Tam her şey yoluna girdi diyorum hep bir şey çıktı..
En sonunda da gezi parkı olayı..
O konuya girmek bile istemiyorum. Ne kadar iğrenç bir olaydır ya rantçı çıkarcılar yüzünden bir sürü insan hayatını kaybetti..Neyse ağzımı açmayacağım ama bu yapılanlardan dolayı çok çok mutsuzum!
Birde o iki gün ortada yoktum:/ Gece uçaktan indikten sonra haberim olmuştu..

Gelelim ojeme bu ojeyi baya uzun zaman önce almıştım (burada)
Baya zamandır severek kullanıyorum.Şimdide sizinle tanıştırayım artık dedim ^_^
Bu ojeyi çoook seviyorum!Uzun zamandır böyle güzel bir renk arıyordum ve uygun fiyata güzel bir kaliteye sahip bir oje buldum.Kesinlikle denemediyseniz essence ojeleri deneyin derim..

Essence ojelerin yapısı,çabuk kuruması ve fırçası beni cezbeden özelliklerinden bir kaç tanesi..
Opak olmasınıda unutmamak lazım.Tek katın'da bile rengini gayet iyi veriyor.
Fırçası detayına Buradan bakabilirsiniz.
Fırçası ve yeni şisesini fazlasıyla çoook seviyorum ;)
Öpüldünüz!
Sevgilerimle..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe