24 Haziran 2013 Pazartesi

China Glaze Four Audrey Dupe Alix Avien & Şekilli Makasımla Nail Art


China Glaze ve Alix Avien ojeyi 2 hafta ara ile almıştım.



Öyle şaşkın ördeğim ki farkında değilim iki renginde aynı tonlarda olduğundan..
Neyse ki bir işime yaradı ilk dupe ürün tanıtma şansını yakaladım.
Tonlarında ufacık bir fark edilsede gördüğünüz üzere dikkatle uzun uzun yakından baktığınızda bile zor görülebiliyor.Öncelikle bunun farkına varmak için sırasıyla sürmeniz gerekiyor o kadar yakın renkler :)

China Glaze daha yoğun bir oje Alix avien'den sürümü daha kolay ve China Glaze'ın sürerken verdiği mutluluk bir başka olsada renk bakımından Alix avienle de aynı işi çıkarmanız mümkündür.
Renk tam bir yaz rengi zaten nasıl sürdüysem geçen sene yarılamışım ojeleri Allah'tan hala kurumadılar :)
Ojeyi Tanaçan'dan aldım,Alix Avien ojeyi ise Watson's ..
Alix avien ve China glaze turkuaz renginde bir oje fakat Alix avien'de mavi ve yeşil'e çalması birazcık belli oluyor ama bu China Glaze için söylenemez biraz daha net bir turkuaz tabi ki aralarında kesinlikle ton farkı yok bunu tekrar belirtmek istiyorum.Sadece alix avien'de yeşil renk biraz daha aktif durumda o kadar..
China Glaze oldukça opak ve biraz fırçaya fazla alındığında tek renginde bile belli oluyor fakat Alix avien'de ikinci kat kesinlikle şart.

Gelelim şekilli makas'ın kullanımına;tabi ki makas'ı nasıl kullanılır'ı anlatmayacağım ama kesinlike izole bant kullanmadağınız zaman sürdüğünüz o güzelim ojenin ne hale geldiğini görünce fena üzülüyorsunuz.
O yüzden kulak verin bana rengi fark etmez ama kesinlikle bir izole bant kullanın.
Aşşağıda sizin için bantın boyutunuda çektim bu kadar küçük enine doğru keserseniz daha kolay olur sizin için boyuna kestiğinizde bir kez daha kez ayarla yapışmasın falan diye uğraşmayın kesinlikle..
İzole bant kullanın dememin tek sorunu ise diğer bantları kesme özürlü şekilli bantlar eğer sizde kullanırsanız ne demek istediğimi gayet anlayacaksanız..


Bu nail art'ı Tunalı Hilmi Gratis'te Part Time olarak çalıştığımda yapmıştım o günde cumartesi olduğu için pek kalabalıktı. Mağazaya giren herkes direk benim ellerime bakıyor.. Tepki ise şu; ayhh bir dak elini bir uzatır mısın aman tanrım nasıl güzel görünüyor onlarrrr. Kimse kusura bakmasın ama yanımda ki bazı çalışanlar saçını lastikle toplayıp geldiğine göre benim bu kadar göz önünde olmam sanırım göze batmaz.
Mağazaya gelen bütün müşterileri Mağaza Müdürümüzde dahil olmak üzere bana yönlendiriyor.
Koskoca kadın bir saniye o işten Dilan Hanım daha iyi anlıyor o size yardımcı olsun dediğine bile şahidim ne mutlu bana..
İnsanlara yardım etmeyi,onlarla sohbet etmeyi ve bana danışmalarına bayılıyorum.
Ailem ve doğuştan gelen bu özelliğim için çok şanslıyım sanırım :))
O yüzden Blogger oldum sanırım bıkmadan usanmadan yıllardır saçlarınızla ilgili sorularınıza yanıt verdim.

İYİ Kİİİ VARSINIZ!!

peki sizde beğendiniz mi??



 Bu fotoğrafta yazmayı unutmuşum sağ;alix avien sol china glaze









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe