16 Haziran 2013 Pazar

Essence Kaş Kiti


Evet,sıra geldi bu muhteşem ürünü tanıtmaya..

Benim gibi seyrek kaşlara sahipseniz bu ürün'e aşık olacaksınız.
Aldığım günden beri her makyajımda eksik etmediğim ürünler arasında yer aldı.
Bu ürünü görünce kaş kalemide neymiş ki dedim.

Hatta Gratis'te part time çalıştığım sıra yaşlı ama bir o kadar'da bakımlı dört teyze geldi.Ben kendileriyle bizzat ilgilendim.Kaş kalemi aradığını yıllardır kaş kalemi kullandığını iletti.Bende kendisine onun için işe yarayacak bir ürün'ü anlattımda anlattım.Fakat her Gratis'te olduğu gibi bu ürün yoktu.Bir ara çantam'da olduğunu ve getirip denetebileceğimi ilettim.Tabi kii bekliyoruz dediler.Geldim,denedik ve sonuç..Muhteşem!! Teyze'yi görmeniz lazım..Bana bir dualar ediyor,bir iyi niyetler iletiyor.Ufacık bir ürün sayesinde bir sürü dualar aldım :)Teyze,genç kızlığından beri kalem sürdüğünü ama bunun kadar güzel bir ürünle karşılaşmadığını paylaştı benimle..Bu arada bu ürünü kesinlikle gratis'te çalışırken almadım.

Ürün'ü kullanıp bırakabileni daha tanıyamadım.
Kit'in içinden 2 renkte far,1 adet eğik uçlu far fırçası ve 3 adet kaş şekili olan şablon çıkıyor.
Şablon'un kesinlikle ülkemizde ki kadın kaş tipiyle uzaktan alakası bile yok.Bunun sebebi ise Almanların kaş şekillerinin böyle olması..
Ürün kaş rengiyle kesinlikle uyumlu ve farların içinde kızıllık yok.
Ürün'ü ekim ayından beri kullanıyorum o kadar bereketli ki hala dibini göremedim:)
Üründen kesinlikle memmunum koyu olan tarafı çok seyrek olan yerlere,diğer rengide daha sık olan bölgelere sürüp kaş'ı eşitliyorum.
Fırçasınıda çok beğeniyorum.Ayrıca ilk denemelerimde el alışkanlığı olmadığı için ilk far'a fırçayı sürdüğümde fırçayı hafif üflemiştim kalanı kaşıma uygulamıştım.
Ayrıca kalıcılığı oldukça iyi ama gene ben işimi şans'a bırakmayım o yüzden daha çok sabit kalsın diyorsanız.. Far'ı uyguladıktan sonra şeffaf rimelle sabitleyebilirsiniz.Tecrübe sabittir :)
Ürün biterse yenisini tabi ki alırım hatta stok bile yapabilirim..
Peki siz tercihinizi kaş far'ı mı yoksa kaş kaleminden yanamı yapıyorsunuz?




7 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,gerçekten çok güzeller ayıla bayıla kullanıyordum :)
      Beğenmene sevindim^^

      Sil
  2. Blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum daha cok yeni ziyaret etmek istersen beklerim.Sevgiler.. www.ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene çok sevindim İpekcim :)
      En kısa zamanda blogunu iadeyi ziyaret yapacağım..
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Bloğunu tesadüfen keşfettim ve bayildim tam da aradigim ürün benimde kaşlarim doğal sari ve tamda aradigim urun fiyatinida öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  4. Bloğunu tesadüfen keşfettim ve bayildim tam da aradigim ürün benimde kaşlarim doğal sari ve tamda aradigim urun fiyatinida öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüfleri severim,iyikide karşılaşmışsın o vakit.
      7-8 tl arası bir fiyatı vardı hatırlıyamadım da şuan bulunabilir bir şey değil maalesef :/
      Gratis artık Türkiye'ye getirmiyor sanırım en azından Ankara'da karşılaşmadım.
      Ayrıca kısa zamanda bir kaş far'ı postu yapacağım onada bir bak istersen ^^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe