24 Haziran 2013 Pazartesi

Nail Art İçin Şekilli Makas Setim





Bugün yıllar yıllar önce Okul Öncesi ve Eğitim'i dersinin faaliyet uygulamaları için aldığım makas setimi tanıtacağım :)

Sanırım Lise 2'de almıştım. Aliye Yahşi Anadolu Meslek Lisesine geçince...
Bu herkeste olan ya da olmak zorunda olan bir ürün değildi elbet fakat benim bu kırtasiye aşkım,okuduğum okulla doğru orantılı olduğu dönemlerde bunlara pek para harcadım.Tabii o dönem bunları sadece faaliyet dosyam'a örnekler eklemek için yaptığım çalışmalarda kullanıyordum.
Bundan tam 1 yıl önce aşşağıdaki o güzel metal beslenme kutusunda beklettiğim şekilli makasları görünce hemencik aklıma ben bu zamana kadar neden nail art yaparken kullanmadım ki dedim ve ortalığa gözümün önüne çıkardım...

Öncelikle bu gördüğünüz makasların hepsinin ayrı bir şekli var ve hepsi set halinde satılıyor .
En alt fotoğraftaki gördüğünüz kırmızı aparat ise her bir makas'ı kullanmak için sadece bu makas başlığını takıp kullanıyorsunuz.
Ben bunu 5-6 sene önce en fazla 6-7 tl'ye almışımdır.
Şuan ki fiyatlarına bakayım post'u yazarken dedim 25tlymiş huh ateş pahası!:/
İyi ki zamanında böyle güzel değerli bir yatırım yapmışım :)
Markası hakkında kesinlikle bir bilgiye sahip değilim fakat plastiği kesinlikle çok kaliteli..
Bir sonra ki postumda bu makaslardan bir tanesini kullandığım oje postumu göreceksiniz.
Öpüldünüz!








Bu da staj zamanından kalan bir faaliyet örneği!
Yılbaşı Kartımız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe