13 Aralık 2011 Salı

Beğendiğim Makyaj Modelleri



Hiç bir zaman boya küpü olmadım ama lise dönemindeyken herşeyi süreyim istiyordum.
Ruj,kapatıcı,fondoten,eyeliner.. diye uzar gider.
Ama şimdi doğal,nötr makyajları çok seviyorum.
İyide bu hatunların hepsi sarışın diyebilirsiniz >'.'<
Böyle olmasının tek sebebi var ilk başta beğendiğim makyajları eklemiş olmam sonrasında ise benim sarı saçlı,beyaz tenli olmam o___O
Göz yapım çok küçük olduğu için pek fazla far kullanmıyorum ama genelde sadece rimel kullanıyorum.
Eyeliner her zaman kullanmam..
Genelde pembe ve şeftali tonları rujlar kullanıyorum.
Allıklar ise bronz,şeftali.
Şimdi fotolara tekrar baktımda gözlerde renkli renklii :)

Kaynak:weheartit.com























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe