5 Aralık 2011 Pazartesi

Disney Superga




Converse'ın papucunu dama attıracak supergaların yeni koleksiyonu gerçekten bana özel olmuş :)
Fotoğraflardan da anlayacağınız kadarıyla koleksiyonun adı ''Disney''.
Henüz Türkiye'de satışı başlamayan koleksiyonun teması adından da anlaşılacağı üzere "Disney" karakterlerinden oluşuyor.


Eğer Türkiye'ye gelmesini bekleyemem, çooook güzel, bayıldım, onlar benim olmalı  diyorsanız Disney koleksiyonun satışları şimdilik sadece İtalya'da başladığı için online olarak satın alabilirsiniz :)

Minnie sen benim olacaksın!

Peki sizin favoriniz hangisi?

İtalya için satış;terracinastore.com

Türkiye'de şuan için disney superga satışı yok ama diğer ürünler için ;supergaturkey.com








2 yorum:

  1. geldiği an gidip alicam çoğundan hatta bekleyemeyip superga italy e girdim ama orda satışı yok siz var yazmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız satış italyada başladı dedim.Yani Türkiye'de ki firma'da olmadığını söylemiştim.

      Bu arada ben şimdi kontrol ettim.İtalya'dan satın almak için satış mevcut?
      http://www.terracinastore.com/public/avalonshop/index.php?categoryID=145

      Hatta italyancanız var mı bilmiyorum ama sizin için paylaştığım siteyi açınca '' Prezzo: €89.00'' kısmını göreceksiniz.Prezzo fiyat demek :s.Yani italya için satış aralık ayından beri mevcuttur.


      Eğer Tr'den Supergalara ulaşmak istiyorsanızda online satış mevcuttur.
      http://www.supergaturkey.com/index.php?route=common/home

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe