9 Aralık 2011 Cuma

Funda Karallı ile My Party Organizasyon


  Yemekteyiz yarışmasıyla tanıdığımız bir çoğumuzunda gönüllerini fetheden Funda Karallı en iyi bildiği işi yapmaya karar vermiş ve çocukların kutlamalarını yapacakları bir işe el atmış.

Tarabyada açtığı MY PARTY mekanda doğumgünü ve her türlü çocukların katılacağı etkinliklerin yapılabileceği sıcacık ve eğlenceli bir ortamda eğlence fırsatı sunuyor.


Funda Ablacığıma başarılarının devamını diliyorum.
Herşey gönlünce olması dileğimle.
Çook seviliyorsun Funda Ablacım.


En kısa zamanda da Funda Ablam'dan bir röportaj sözü aldım :)
Ben Ankara Funda Ablam İstanbul olduğu için sadece facebook ve twitter yoluyla haberleşiyoruz.
Bu arada sen nereden tanıyorsun diyenleri duyar gibi oldum.
Biz Facebooktan tanıştık.
Sonrasında da onun o tertemiz yüreğini tanıyınca inanın 40 yıllık dost,iyi bir anne,çok iyi bir ev hanımı,başarılı bir iş kadını olduğunu anlayacaksınız.
O öylesine temiz kalplidir ki içinde bir gram kin nefret beslemez kimseye asla kibirli biri değildir.
Tabi bu sözüm ona iyilikle yanasan insanlaradır!
Facebookta Funda Ablam o kadar alcak gönüllüdüür ki herkesle konuşuyum,cevap veriyim diye uğraşıyor.
Gerçi bu kadar güzelliğe,tertemiz kalbe,iyi niyete bazı çekemez insanlar arkasından konuşmaktan kendini alı koyamıyor!!
Kötü nefsli,kindar,fesat insanlar ondan uzak olsun!!

O düşmancıklarada buradan bir kaç söz söylemek istiyorum.
Bu arada düşman dediysem kendinizi birşey sanmayın siz bir kaç sinek vızıltısından başka birşey değilsiniz;)

*Birileri arkanızdan konuşuyorsa, Onlardan öndesiniz demektir.

Siz konuşmaya devam edin;)

Funda Ablacııım senii çooook seviyorum.
İyiki varsın..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe