29 Ağustos 2011 Pazartesi

♥ Yüz Temizleme Rutinim



Evet Balluşlerr!!

Gene ben geldim ve saç boyama konusundan sonra güzellik sırrımıda açıklıyorum :)
E haliyle ne manken,ne sanatçı vb.ünlü bir şahıs olamadığım için sansasyon yaratmıycağım tabiki ama en azından bazı dostlarıma,izleyicilerimi,okurlarıma yardımda bulunmuş olacağım.

Öncelikle kendi cildimden bahsedeyim.
Lise yıllarında eczacı veya salak doktorum efe'nin yaptığı hatadan ötürü kullandığım ilacın doz aşımı yüzünden bebek gibi yumuşak ve bembeyazolan cildim ''allerjik rinit'' hastalığının ilaçları yüzünden sivilce manyağı olmuştu!
Gören kaçarıyordu ve bende olanı anlatmaktan sıkılmıştım!!
Ve o yıldan itibaren yüzümle sıkıntılarım başlamış bulunuyordu!
Bu olaydan dolayıda kozmetik ürünlerine tonla para harcamak için sözleşmeye imzamı atmıştım.
Ne yapsam faydası yoktu ama izler çok az kalmış fakat bebek gibi olan cildim yani hekim tabiriyle normal cildim bir anda yağlı ve karma cilde dönüşmüştü..
Ne yaptıysam çözüm yoktu,
Ta ki cildimin dilinden anlayana kadar..

Şiiimdi burayı çoooooooooooooooooook iyi dinleyin ve kaçırmayın derim! ;)


Yapmanız gerekenler ;
Birazcık sabır s
onrasında bolca yüzünüze faydalı olan jellerle yüzünüzü yıkamak..
Yüzünüze dokunmamak,sivilceyle oynamamak.

Makyaj yaptıysam eğer hergün fotoğraflardaki gördüğünüz ürünleri sırasıyla uyguluyorum;

- eğer makyaj yoksa ilk 2 ürüne gerek yok!!


* Temizleme sütüyle (olay skin adapt temizleme sütü) ilk önce narin olan gözümü temizleyip devamında cildimdeki makyajı siliyorum.

 



*Garnier göz makyaj temizleyicisiyle yeniden göz makyajımı temizleyip tekrar devamında yüzümü siliyorum.(inanın bana bu işlemi belkide 10 kere tekrar ediyoruzdur  çünkü hem gün boyu cildimizin aldığı kir ve makyaj bütün cildimizdeki gözenekleri kapatıyor.)






*Sonrasında benim aşık olduğum ürün'e geliyor sıra  L'oreal üç etkili canlandırıcı peeling - bu ürün 1000tl olsun gene o parayı bulur gene alırım!(yemin ederim!)
 Bu ürünü kullanırken ceviz büyüklüğünde sıkın ve her yere aynı oranda dağılmasını sağlayın.
Ben evde babamın almış olduğu bir cilt fırçası(yumuşak tüylü) olduğunu gördükten sonra ürün'ü cildime sürüp cilt fırçasını azıcık ıslatıp yüzüme masaj yaparak(2-3dak) ürünü yediriyorum.
(inanın fırça işlemi güzellik salonu etkisi veriyor derinlemesine temizliyor.)
Ürün cildimde kuruduktan sonra iyice yıkıyorum.



NOT: Fırça dediysem diş fırçası değil bilhassa tüyleri narin incecik olan bir fırça olsun.Kozmetikcilerde uygun fiyat'a satıyorlar!



* Ve geldik sonuncu ürüne Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli bir önceki işlemdeki gibi sürüp kurutuyoruz bunda fırçalamanıza gerek yok peeling zaten yüzünüzün nefes almasını sağladığı için diadermine'ı sürünce nedemek istediğimi anlayacaksınız.(yüzünüzde bir orman etkisi olacaktır!) Ve sonra iyice soğuk suyla yüzümüzü yıkıyoruz..
NOTCUK:
*Yüz iyice yıkandıktan sonra yine çok iyi durulayın.
 *Cilt tipine uygun temizleyici ürünler kullanın.
* Kesinlikle yüzünüze lif sürmeyin ya da sert cilt fırçalarıyla fırçalamayın.
*Yüzümüzü yıkamaya başladığımız ilk anlarda ılık en sonda durularken soğuk suyla yıkayalım..



Ben bütün işlemleri yaptıktan sonra hiç birşey yapmıyorum normalde tonik kullanabilirsiniz.
Kendimce yeterli buluyorum yaptığım işlemleri bu yüzden tonik'i aldığım günden beri kullanmadım.  







Öpüyoruum Ballüşleriiiim 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe