7 Ağustos 2011 Pazar

Zara Sonbahar Kış 2011




Puantiye gömlek,deri tayt,turuncu pantolon ve daha fazlası!!
Güneş daha yeni yeni yüzünü göstermişken pek hazır değildik sonbahar- kış koleksiyonuna aslında ama renk paletinde canlı renkler yok değil..
Mesela ; turuncu pantolona bayıldım..



Bu arada Zara'da sezon sonu indirimi var Sakıııın Kaçırmayın derim..
Mesela ben 2 haftadır aklımda olan babet'i kaçırmadan alacağım en kısa zamanda :)
Benden söylemesi  harika şeyler var ve fazlasıyla ucuz !

 



2 yorum:

  1. ZARA'nın modelleri güzel olsa da, özellikle bu sezon kullandığı kumaşlar tam anlamıyla rezalet, fiyatlar da bu kumaş kalitesine karşın çok yüksek. Bu nedenle, ZARA'dan alış-verişi kestim. Ta ki kumaş kalitelerini artırana kadar...
    Herhangi bir mağazada polyster bir bluzun fiyatı 25-30 TL iken; ZARA polyester kumaşlarını dahi yaklaşık 80 TL.'nin altında satışa sunmamaktadır.

    YanıtlaSil
  2. onlarında tek amacı şu ben çizerim,dikerim,sahaya sunarım alan alır almayan almaz :)
    Kumaşlar güzelmiş,kötüymüş onların pek bir önemi yok Zara bünyesi için kastetmiyorum bu söylediklerimi ama şunu belirtmeliyimki aldığım ve kullandığım çoğu şey zara ve çok memmunum..

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe