21 Mart 2014 Cuma

Pretty Woman Gelogic Oje




Aylardır yazmayı beklediğim kendisiyle büyük bir aşk yaşadığım jel ojeyle karşınızdayım!
Abartısız söylüyorum en az 6 ay oldu alalı o gün bugündür de ne zaman bordolanacaksam sürüyorumda sürüyorum :)
Kalıcı jel oje uygulamalarını bir çok güzellik salonu yapıyor...Ama teferruatıyla aman normal aseton silmez,uv ışığı gerekli bıt bıtta bıt bıt! Bunlardan hiç birine ihtiyacınız yok en önemliside uv ışınlarına asla ihtiyacınız yok..Normal ojeden bir farkı var fazlasıyla kalıcı olması..Bütün bunlara son veren bir ürünle karşınızdayım.Sürümü,kuruması,kalıcılığı on numara!
Ciddiyim!! Fiyatı : 20tl..
Fiyatı öyle her keseye göre değil elbette ama fiyatıyla performansı karşılaştırılınca fiyatı en azından benim açımdan gayet normal geliyor.Bunun sebebi ise piyasadaki ahım,şahım ojelerin çoğunu denemiş olarak söylüyorum bunu!.
Öncelikle benim için kalıcılık en en en ön planda olması gereken şeydir.
Özelliklede kırmızının tonlarında ne zaman sürersem süreyim 2 saat sonra tırnak uçlarımda ki o çirkin görüntüyü bu ojeyi sürdükten sonra asla ve asla elde etmedim.
Oje fazlasıyla akışkan,opaklığına zaten diyecek yok tek katla bile gayette iyi bir görüntü elde ediliyor ama ben artık huy haline getirdiğim için ikinci katıda sürdüm.
Şunuda eklemeden edemiyeceğim ojelerimi sürüp farkına varmadan tencere,tava ne varsa yıkadım bulaşıktan sonra çekilmiş fotoğraflar olduğunuda belirtmek isterim son fotoğraf hariç.. 2/3gün olmuştu o fotoğrafı çektiğimde..kesinliklede topcoat sürmedim.
Beni dinleyin ve bir an evvel bu ürüne kavuşun derim,kesinlikle memmun kalacaksınız;)

DİP NOT:
Ürün'ü babam'ın helal parasıyla aldığımı belirtir,deneyimlerimde de gram abartı olmadığını belirtmek isterim.
Tr Blog piyasında ne yazık ki bu oje ile yabancı bloggerlar hariç kimse fikirlerini beyan etmemiş az bekleyin hanımlaar..
Evde platin sarı saçları boyama postum gibi bu ojede herkeste olur yakında...birde onlardan okursunuz,tabii oje raflardan kaldırılmazsa :)

Öpüldünüz J











Flaşlı çekim.
Eklem Yüzüğü:H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe