28 Mart 2014 Cuma

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu



12 Mart'ta epostama düşen bir emaille musmutlu oldum,adres bilgimi verdim ve geçtiğimiz hafta cuma günü bu güzel kutucuk elime geçti.
Bir haftadır neredeyse her gün makyaj yapıyorum.Normalde hergün yapmam ama denk geldi desem yeridir.
Hergün Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu göz ve yüz makyajımı temizledim.

Açıkcası bu ürünü kullanmadan önce aynı içeriğe sahip farklı bir markaya ait ürün kullandığım için endişelerim vardı.
Neden korktuğuma gelecek olursak diğer markayı kullandığımda yanak bölgemde aşırı derecede sivilcelenme yaşadım.İnanın 1/2 hafta o halde gezdim makyaj temizleme suyuna tabi ki hiç kondurmadım fakat kullanmayı kestikten sonra sivilcelenme durdu ve iyileşme sürecine geçtim.
Bu olayı neden anlatıyorum çünkü Nivea'da bu önceki yaşadığım durumu yaşamadım.
Cildim yağlı ve karma her ürünü kullanamıyorum ama bu üründe cildimde herhangi bir sivilcelenme yaşamadım.

Ben ürünü makyaj pamuğuma dökerek kullandım.Yapış yapış bir his bırakmadı.
Diğer üründe ki gibi makyajımı sildikten sonra yüzümü yıkama gereksinimi duymadım.
Ayrıca Maybelline Jel Eyeliner'ı,waterproof maskaraları bu ürünle kolayca çıkardım.
Kokusu kesinlikle yok.Cildim fazlasıyla hassas kızarıklık,kuruluk ve gerginlik hissi yaşamadım.
Diğer markaya göre daha bereketli ve cazip geldi.
Makyajı çıkarma başarısı oldukça yüksek.
Bitince tekrar bir kaç stok yapacağım indirim dönemlerinde..
Bu arada raf ömrü 1yıl diğer ürün 6 aydı.


Temizleme suyunun yanında gelen kediciğe diyecek bir şey bulamıyorum.
Çoook şeker gerçekten.
Düşünceli süpriz için teşekkür ediyorum ama ben o kediciği kirli işlerime alet etmeyeceğim öyle tatlış tatlış bekleyeceğini söylemek istiyorum :)


Parfüm, renklendirici ve paraben içermiyor.

Ürün 200 ml
Raf Fiyatı : 18 TL


Teşekkürler Nivea!

*Basın ürünüdür,yorumum objektiftir.



Siz hangi makyaj temizleme suyunu kullandınız?
Ne kadar memmun kaldınız?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe