1 Kasım 2013 Cuma

Gratis Alışverişim Vol.98587575 :)


Bu ara leylaaa modunda olduğum için eski blog adresimi yazmışım.
O sebeple fotoğrafta ki yazı bu durumda!
Geçen bir takipçimle email yoluyla sohbet ediyoruz.
Nasıl sinir olmuşsa ; nedir bu alışveriş postları yahu ardarda hem imrendiriyorsun hemde bunları niye anlatmıyorsun bize! diye çılgın yakarışlarda bulundu.
Kesinlikle haklı bu konuda dizi,film izlemekten pc'de blog'a giremez oldum ^^
Bu sefer bu güzelliklerle karşınızdayım gene bir banka işim sağolsun beni Tunalı yollarına düşürdü.
İşin kötü yanı  standların çoğu bomboş alışveriş yapma isteği falan kalmadı!
Hergün normalde sevkiyat geliyordu ama şimdi iş değişmiş!
Bunun nedenini bilmiyorum tabi ki artık gratis'te çalışmıyorum ya..
Neyse gelelim aldıklarıma;

*The Balm Hot Mama Allık neredeyse 3-4 aydır The Balm Stand'ında karşılaşmadım desem yalan söylemiş olmam sanırım!
*Alix avien oje
*Flormar Revolution perfect lipstick
*Pastel Oje New Fall Colors 2013

Pastel ojelerin en ilginç yanı oje standında sadece 4 adet renk mevcuttu.
Ve ben sadece 3 renk almışım kalan bir renk aynı hemen abimin arkadaşının ablası olan komşumuza şutlandı bile^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe