26 Ekim 2013 Cumartesi

L'oreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu




O sıralar kazara 2 adet aldığım ürün diyerek başlasam iyi olacak sanırım...
Evet,ben aldım neden aldım,niçin aldım,nasıl aldım bunu izaha gerek yok... gördünüz aldım fotoğrafladım ama almamışta olabilirim ahhh neredeee.. Keşke!
Umudumuz Şaban repliğiyle azıcık atıfta bulundum kendime daha ilk çıktığı haftaydı sanırım 30 haziran'da almıştım bu ürünü teyzem'in haberini almış ve 1 hafta sonra gideceğim sivas'a 2saat içinde almam gerekenleri alacağım sıra amcam'ın hadi diye park yerinde bekleyip beni aradığı sıra alacele aldığım bir ürün oldu!

Aslında istediğim tek özellik o sıra bütün makyajı silebilmekti.Piyasada bu fiyata bulmak'ta imkansızdı.
Düşünün Ankara/Tunalı Hilmi Caddesinde bulunan Kıvılcım Parfümeri'den ikisini 19tl'ye almıştım!


Neyse öyle ahım şahım bir etkisini görmedim.Bunu neden söylüyorum!
Çünkü ürün gayette bereketsiz kapağı şampuan kapağı gibi bir dökmeye çalıştın mı?
Bütün pamuğu ıslatıyorsun nemli bir hal alması gerekirken.2 hafta'da 3*4 kere makyaj yapmama rağmen şisede bu durumdalar o günden beridirde kullanmıyorum!
Göz,dudak ve cilt makyajınızı gayet iyi çıkarıyorda bereketsiz diye bütün hevesim kaçtı.
Bir arada cildimin bir bölgesinde sivilcelenme söz konusuydu ama aşırı derecede onunda korkusu var bu arada yeniden deneyip ürüne ısınmaya çalışacağım.
Ürün gayet vaad ettiğini yapıyor makyajı ve kiri temizliyorda cildin güzelleşmesini sağlar?bunu hangi kafayla yazdıkları konusunda şüphelerim var!Ürünü kullandıktan sonra  elbette yüzünüzü  yıkamanız gerekiyor.


Bu ürüne cildin gözeneklerini kapatcağının vaadini veren aman bal,aman kaymak diyen herkesede gülüyorum :S

Bedava sirke baldan tatlıdır deyip susuyorum!

Ürünün indirimsiz fiyatı 15tl civarıdır.
Ben dediğim gibi indirim döneminde ikisini 19tl almıştım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe