1 Kasım 2013 Cuma

The Balm Tima Balm Makyaj Bazı


Tİme Balm Makyaj bazını,aldığım günden beri severek kullanıyorum.
The Balm serisinin neredeyse çoğu ürününe sahibim ve hepsini severek kullanıyorum.

Bu ve diğer the balm ürünlerinde olduğu gibi paraben içeriği yok ama bu üründe silikon mevcut.
Çoğu makyaj bazında silikon mevcut ve kullandığınız ürünlerin kalıcılığı açısından silikon içermesi gerekiyor.
 Kıvamı azıcık jel,azıcık vazelin gibi sürdükten sonra ciltte kadifemsi bir yumuşaklık bırakıyor.
İnci,fındık büyüklüğünde sıktığınızda cildinize tamamen yetiyor.Minicik ucu sayesinde ürünü fazla sıktım sıkacağım korkusu olmuyor.
Ben çoğunlukla bu ürünle kullandım bir kaç kerede bu ürünle kullandım.
Tabi ki makyaj bazı kullanıp kullanmadığımın arasında çok fark ediyor kalıcılık oldukça iyi buda yetmiyor cildimin belli bir bölgesinde alerji ilacımın yan etkilerinden dolayı cildimde gözeneklerim açık bu ürünü kullandıktan sonra cildimin pürüzsüz olduğunu hissedebiliyorum.
İlk başta gratis'te çalışırken kokusunun garip olduğunu düşünüyordum fakat alıp kullandıktan sonra kokusu pek rahatsız etmedi doğrusu.

Tima Balm Makyaj bazı, Gratislerde satılıyor indirimsiz fiyatı 32tl ve ben sabırsızlık edip çoğu ürünü indirim olmadan aldım. İndirimli fiyatıyla tadından yenmiyeceğinden eminiim=)
Dip Not:Sivilce şikayetim olmadı haftada en az 2 kere kullanıyorum bu ara..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe