1 Kasım 2013 Cuma

Emotion Love Parfüm



Allah canımı almasın benim!
Şimdi diğer post'a yazı yazarken fark ettim hangi kafayı yaşıyorsam disastyle yazmışım fotoğraflara teee allam ya!
Bu ara leyla modundayım!İnsanlar sinirimi bozuyorlar deli ediyorlar,riyakarlık yapıp onursuzca davranıyorlar bu yüzden sinirliydim post yazarken görüntü kirliliğinden kusura bakmayın.
Eski adresimin linki bu arada kanı bozuğun biri alınca adresimi değiştirmek zorunda kaldım!

Şu alışverişimde(link'e tıkladığınızda farklı bir sekmede açılır) almıştım.
Bu parfümü alma sebebim ise bu kokunun birebir olması fark yok denecek kadar az tabi ki içerik olarak diğer parfümümün kutusunu attığım için bakamıyorum ama koku olarak birebir aynı ha kalıcılık olarak Chloe Love tabiki başarılı..

Chloe Love parfümünü beğenip o kadar para vermem diyenler için ideal bir ürün olmuş bence.
En son Gratis alışverişimde sende ne çok alışveriş yapıyorsun hangisi ne bilelim diyenler linke tıklasın litfen,oje reyonundayım bu arada reyonlar yer değişmiş max factor standı essence olmuş neyse yanımda birisi bana kafasını doğru uzatıp uzatıp duruyor bunun sebebini ojelere ve yanımdaki standa baktığını düşünerek kafamı geri çevirdim aradan kısa bir zaman sonra ojelere dalmışken,hanımefendi pardon size birşey sorabilir miyim?dedi ve parfümümün ismini sordu:) Ben gene mutluluktan havalara uçuyorum o an..Diyeceğim şu ki Chloe Love'da da aynı olay oldu bunda da oluyor bunun sebebi ise bembeyaz kireç gibi tenim olması sanırım bir de cildimle baya uyum sağladı bu koku hakikaten bu olayı çok seviyorum!Birde soft,ferah ve temiz kokmak herkesi cazip ediyor.Bu arada diğer postumda yazdım mı bilmiyorum ama iyi parfüm sahibine kokmazmış :) Bu olayı daha önceden erkek arkadaşımın parfüm alıyorum kokmuyor ya millet açık parfüm alıyor yine kokuyor diye yakarışlarındayken söylemiştim adam bu sefer senin Zara'dan aldığın parfüm banada kokmuyor dediğimde demişti  :) Eee ne olacak Adam işi biliyor! Ne diyince mutlu edeceğini biliyor neyse hemen konumuza tekrar dönüyorum.
İşin özü Chloe Love'ın dupe ürünü Emotion Love'dır!

Gratis'te ki fiyatı 20tlydi yanlış hatırlamıyorsam ben indirimde almıştım ayrıca Çağdaş market her yerde var mı bilmiyorum ama set halinde 23 tl. Tabi ki bu market sadece Ankara ve Eskişehirde var :( Ama sizde farklı marketlere bakabilirsiniz uygun fiyata elbette vardır.

Bu arada unutmadan söylemeliyim ki parfümün altında üretim tarihi yazıyor.:
Benim ürün 9.2013'de üretilmiş neredeyse elimde doğmuş bebiş ^^

Kokunun detayları hakkında çok bilgi vermedim diğer Chloe Love postuna bakıp detayları okuyabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe