25 Ekim 2013 Cuma

L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil (Mucizevi Bakım Yağı)




Adını,parasını fazlasıyla hakeden bir ürünle karşı karşıyasınız şuan!
Gerçekten mucizevi bir bakım yağı bu!
Ben şuan 23 yaşındayım bu yaşıma kadar zilyon tane saç bakım yağı bilumum buna benzer ürün gördüm fakat vaad ettiği her şeyi ilk kullanım sonunda göstereniyle ilk defa karşı karşıyayım.
Öncelikle yazdığım her bir kelime ve bu ürün hakkında yapacağım yorumu ürünü bizzat bu alışverişim sırasında yapmamla ne kadar gerçekçi ve objektif olacağımın kanıtı olacaktır.

....

Beni takip edenler bilirler saçlarımı temmuz ayında bir anlık çılgınlığımla yeniden evde boyayarak platin sarısına çevirdim.Bu rengin ihtişamına kapılan kimse o renk olmadan en fazla 2 ay yapabiliyor:(Neyse bu durumdan ötürüde saçlarım çok sağlıksız durumdalardı taa ki bu ürünle karşılaşana kadar..Saçlarım bu ürünü kullanmadan önce uçlar sert,kırık ve lastik şeklinde uzayıp kopuyordu şimdi ise eski sağlığına kavuşmasına ramak kaldı.En azından saç uçlarım 3 gün sonunda birbirlerine girip keçe gibi olmuyorlar.

Ben ürünü sadece suyu alınmış nemli saç uçlarıma sürüp kurutarak uyguladım.İnanın ilk sürdüğünüzde bile o yoğun açıcı ile açılmış saçlarınızın nasıl pamuk ve ipeksi saçlara dönüştüğünü gördüğünüzde şaşıracaksınız.

Loreal Mucizevi Bakım Yağı,içerisinde bulunan değerli çicek özlerinin yağlarının birleşimi sayesinde saçlarınız eskisi kadar sağlıklı olduğunu görünce bu ürüne 19tl vermeninde keyfini yaşayacaksınız. Diğer ürünler saçları sadece dışardan beslerken,bu ürün sayesinde saçlarınızın iç yapısına işleyip bakım yapıyor.
Benim saçlarım çok çabuk yağlanır buna rağmen o banyodan sonra diğer serum ve yağların bıraktığı ağırlaşma ve yağlanma hissini bırakmıyor.Adeta hiç bir şey sürmemişcesine saçlarınızla övüneceğinizden asla şüphem yok.Tam bir aydır bu ürünü kullandım ve sizlere anlatmak için sabırsızlandım inanın.Çünkü bu üründen kimsenin asla mahrum kalmasını istemiyorum!

Saçlarım omuz üzerindeler ve bende saçlarımı günaşırı yıkamama rağmen bereketlide bir ürün olduğunu söyleyebilirim.(fotoğrafta ne kadar kaldığını görmeniz mümkündür)
Fiyatına asla diyecek yok zaten diğer o faiş fiyatlarla mukayese bile edilemez.Satın aldığınız ürünleri hala kullanmaya devam edecekseniz o sizin gözgöre göre kazık yemeniz olacak inanın...Ne varsa bırakın ve bu ürünü kullanın derim.Kullanmayan kim varsa hepsine tavsiye ettim stokladı bütün yakınlarım.
Benim gibi her üründe koku manyağı olan biri için ise bu ürünün kokusu gerçekten muazzam..Saçta bıraktığı kokuya ise diyecek bir şey bulamıyorum.
Şisesi ise diğer ürünler gibi plastik değil!Cam!
 ilk başta gereksiz gelmişti olsada,sonrasında gerçekten onunda ihtişamına kapıldım:)
Kapağı yok fakat kilit koruması var. Kapağı çevirince kilit açılıyor,pompalı olmasından dolayı ise kolayca kullanabiliyorsunuz.

L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil (Mucizevi Bakım Yağı)'in birde boyalı saçlar için olanı var yakında onuda deneyeceğim.
Ben Gratis'ten 19tl'ye aldım indirimsiz fiyatıydı yanılmıyorsam verdiğim her kuruş helal olsun.

Bu ürünü pek farklı şekilde kullanabilirsiniz.
*Saç boyamalarınızdan birgün evvel ve banyo yapmadan bir kaç saat evvel saçlarınıza uygulayıp streç ya da saç bonesiyle sarıp,
*Temiz,suyu alınmış nemli saçlarınıza,
*Ve kuru saçlarınıza saç düzleştirme öncesi ışı koruyucu olarak kullanabilirsiniz.
Kısacası her ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz


Ürünü denemek isterseniz Gratis,Watsons ve bilumum marketlerde bulabilirsiniz.

Bu fiyata bu performans'ı her üründe bulmanız kolay olmayacağından,ennn kısa zamanda bu ürüne bir şans vermeniz dileğiyle :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe