17 Ekim 2013 Perşembe

DIY: Oje Fırçası Değen Tshirt'i Değerlendirmece




Bu link'te ki ojem'i nasıl sevdiğimi ve arkadaşlarımında beğendiğini söylemiştim.
Arkadaşım görünce hemen sürmek istedi.Fakat söyle bir durum söz konusu ki acele işe şeytan karışır hızlı hızlı süreyim derken ojeyi tshirte sıçrattı.Tabii bunu nasıl yaptı inanın bilemiyorum.Dışarı çıkması gerekiyor ve giyeceği şeylerle benim hiç bir uyumlu tshirt'm yok ya da uyuyor kısa diye giyemiyor.Neyse bak bunun izi zor geçer gel bana izin ver biraz daha damlatıyım sonuç olarak böyle tshirtler fazlasıyla satılıyor:) Neyse mecburen izin verdi tabii.. Sonuç mu çok mutlu ve gören kimse kesinlikle bu durumu asla anlamıyormuş.
Ayrıca 3-4 seferde yıkanmış hemde beyazlarla kesinlikle bir sorun yokmuş bilginize.
Oje china glaze olduğu için mi bilemedim ama bu kadar kalıcı olacağını beklemiyordum..

Gelelim yapım aşamalarına;
*içine odam'da disney kahramanlı supla benzeri şimdi ismini unuttum onu koydum ki ojeyi serptiğimde altına geçmesin diye,
*gelişi güzel oje fırçasına alıp tshirte damlattım.

İnanın hiç zor değil sizde yapabilirsiniz.
Ayrıca bu işlemi yaptıktan sonra arkadaşımın  acelesi var diye kurutma makinesı ile kurutmadık.
O sırada pantolonuna değdi tabi ki pantolonuna da aynı desenleri yapmadık onuda sildik.
Resmen o gün sakarlığı üzerindeydi :)
Neyse hiç kimse anlamadı o da takıntı etmedi bu tshirt mevzusunu...

Evet heep diyorum her eve bir Dilonika lazım diye :p





Bu arada oje lekenizle bizim yarattığımız bir şaheser yaratmak istemiyor ve çıkarmakta hala diretiyorsanız o zaman buyrun oje lekesi çıkarma linkine :)

http://www.dilonika.com/2013/09/giysi-ve-haldaki-oje-lekesi-nasl-ckar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe