30 Kasım 2012 Cuma

En Son?

En son ne yaptım.. ?
Tunalı'ya gittim.


Ne okuyorum..?


Lise yıllarımda aldığım bir kitap Kurbağa Prens'i okuyorum^^



Hangi filmi gördüm..?

Dağ Filmini


Ne dinledim..?



Müslüm Gürses - Affet şarkısını dinledim ^^ Şaka gibi ama gerçek ben bu adam'ı dinliyorum.
Dağ filminde pek tatlı tatlı söylüyorlardı napiiim :)



Ne içtim..?
Rituel
Sevgili duymasın ama Cocacola :)


Ne yedim..?

Makarna Salatası. Wuhuuu en beğenilen^^ Sevgili bir ara hiç bıkmadan haftalarca bu salatayı istiyordu.
Hatta pek gururlandım. Mustakbel Kayınvalide Sultan bu makarnayı yaptı benim yaptığım gibi olmadı diye ben yeniden yapmıştım^^

Ne aldım..?



Uzun zamandır oje ve alışveriş diyetindeyim :(



Neye sevindim..?

Sevgilimin GALATASARAY'ımın şampiyonlar ligi maçında izinli olmasına^^ Azıcık plan yapmamamıza..

Neye kızdım..?

Sevgilim'e! Böyle giderse daha çok kızıcam sanırım...


Neye şaşırdım..?

Durduk yere sorun çıkabileceğine!


Ne tıklayıp aldım..?

Kredi kartı patlaması sonucu. Uzun zamandır oje ve alışveriş diyetindeyim. Çok şükür istediğim gibi gidiyor.
Kriz gelmezse^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe