recent posts

Bumerang - Yazarkafe

3 Aralık 2012 Pazartesi

Golden Rose Ojelerimden Arta Kalanlar



Ello bıdılar,yine oceeelerimle karşınızdayım bu sefer azıcık üzücü bir haberle..

Ojelerimin başına sürekli bir şey geliyor :/
Ailecek temizlik hastası olmamızında bunda payı büyük tabii.
Bir kere annem  yüzünden bir kaç kerede benim yüzünden öyle bir iki tane ojeylede değil 20-25 tane oje kırılıyor.Nasıl beceriyorum aklım hayalim almıyor!
En son temizlik yaptımda 150 tane oje vardı 50ye yakın oje üstüste parkeye çok yüksekten düşünce heba oldular.Tabii parkelerde!Çok yüksekte ne işi var diyorsanız.Misafirler,eşler,dostlar..
Bazı insanlar var oje sevmez yıllardır tırnağında parlatıcı bile görmediğim her insan odam'a girince oje aşığı olup çıkıyor.Biz aile olarak yemeyi içmeyi ağırlamayı çok severiz ve misafirimiz eksik olmaz.Babamında meşhur laf sokma olaylarından sonra benim oje aşkımı ona buna anlatıp durur :/
Hooop bir bakmışsınız çocuğu,annesi odamda nail art yap dilan oje ver dilan?
Bazılarına ben hediye ediyorum ama diğerleri??
Nasıl bir özgüvendir bu bu ojeyi bana versene?!
 Lan küçücük kuzenimden Hello Kittylerini alırken istiyemiyorum kız düşünceli ki uyurken gelip baş ucuma süpriz olarak bırakıyor!
Onlar istiyor bende afedersiniz mal gibi asla hayır diyemiyorum lanet olsun ki diyemiyorum.
Hayır bu kadar oje bir kozmetikçilerde var bir de oje koliklerde işte.
Ben o ojeyi aldıysam sevdiğimden mutlu olduğumdan almışımdır arkadaşım dimi?!
Sen bana gelip senin zaten bir sürü ojen var birini versen ne olur dediğinde bir mantık ararım!!
Yok böyle bir şey arkadaş ya sanki her aldığım ojeden 5şer,10ar tane var!Hani ben paylaşmayı seviyorum evet ama bu oje konusuna gelince olmuyor yapamıyorum!Birde yetmez gibi sevgilimin aldığı ojeleri istiyorlar ısrarla!Ve tabii o zaman  triger kayışım kopuyor artık bağıra bağıra onu bana sevgilim hediye etti diyorum! Utanmıyorsanız onuda alın der gibi!
O değil çoluk çocuğa,ona buna dağıtmaktan kırılmasından bıktım artık o yüzden en iyisi dolabımın üzerinde saklayım diyordum ki dün her hafta ki olağan temizliği yaparken gene bir sürü oje kırıldı..
 Tek golden roselar değil tabii ki başka ojelerde neyse sağlık olsun dedim artık ne yapayım.
Pembe ojemden kalanlarıda görüyorsunuz sanırım 217li ojenin üzerinde kusura bakmayın görüntü kirliliğinden artık o kadar çok sıkılmıştım ki o da kalsın napayım dedim :/
Kısa zamanda çok güzel bir saklama yöntemle geleceğim karşınıza.
Bu yöntem tabii ki ojeleri saklama konusunda ama odamın değişime uğraması gerekiyor.
 3 sene önce kendi evimizi satın alıp taşındığımızda oda sipariş etmiştik fakat istediğimiz mobilya yerine koyu bir oda takımı gelmişti.Bende koyu ceviz renginden soğudum için odam'a beyaz mobilyalar gelicek 1-2 ay'a kadar sonrasında ojem içinde bir şeyler yapacağım.
Bu yöntem çok işinize yarayacak tabii ki ojeleri hayatında önemli bir yere yer etmiş kişiler daha çok önemseyeceğinden eminim.
Yoksa herkesi pek ilgilendirmiyor doğrusu :/


Bu arada elimde kalan ojelerimle artık böyle topluca fotoğraf çekeceğim.
Bazı ojelerim ise çok şanslılardı halam'da kalmaya gittiğimde götürüp orada bırakıyor olduğum için çocuk olmadığından karıştıran yok ufak zibidi selen'de artık kendi ojelerini kendi zevkine göre aldığından artık benimkilerde gözü yok şimdilik.
Öpüldünüz,çoook seviliyorsunuz.



Golden Rose 78
Golden Rose 52
Golden Rose 217
Golden Rose 204


Diğer ojelerin numarasını bilmememin sebebi kırılan ojeler aktıkları için silinince çıkmışlar :/

Golden rose 85
Golden rose 202


Golden Rose Graffiti 08
Golden Rose Graffiti 04
Golden Rose Graffiti 05

4 yorum:

  1. gözleri kalıyordur ondan kırılıyor.
    sorma canım demekki hepimiz aynı olayı yaşıyoruz:( yatak odamda açık dolabımın bir rafındaydı gelen giden dediğin gibi bir onu bir bunu açıp denemeden tut hadi beğen bi tane yıldızın ojesi çok diye çocuğuna kendi kendine ikram eden birşey diyemiyorsun ama kuduruyorsun resmen ! bir taneside bu kız oje seviyor diye alıp gelmedi ya :D hele bir tanesi aaa bak yıldız çok seviyor (benden bir tane kaptıkdan sonra kızına) ona oje alalım diyen sonrasında sende vardır diye almadık diyen . son çözümüm nemi kutularda artık daha önce bilenler getirsene bi bakalım diyorlar bende bazen laf kalabalığına getirip unutturuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek ben değil misim bu sıkıntıları yaşayan demek ki!! :/
      Senin yaşadığının en kötü ''sende vardır diye almadık'' olmuş sanırım bu nasıl bir mantıktır!Hediye alacağın kişi zaten ojeyi seviyorsa bırak aynısı olsun gene sevineceğinden zaten ben seni tanımadan bile eminim...Gerçi yaptıkları tek şey yüzsüzlük başka bir şey değil..
      Valla imanım gevredi artık bu durumları yaşamaktan tonla para veriyorum istiyorum ki her rengi olsun aklımda kalacağına cebimde param olmasın..İyi yapıyorsun hiç çıkartma bile ortaya bence hatta gerekirse yalan bile söyle hepsi iş yerinde burada bir kaç tane var falan diye :))

      Sil
  2. işte şu an 500 yaklaştı zaten onların hepsini görseler sanırım kutuyla alırlar . resmen bedava bulmuş gibi davranıyorlar:D
    benim abim , annem bana oje alır ne kadar sevdiğimi bildikleri için, benim yeğenim bile gelip yüzsüzlük yapmaz valla
    bide ne yapacaksın bunları bozulur bunlar diyorlar (yani bunun anlamı bozulmadan bize ver:D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar değmesin hiç birine banada oha bu kadar ojeyi napacaksın diyorlar.
      Haklısın gerçekten benimde kuzenim öyle 10yaşında ama en fazla oje sürmemi istiyor.
      Çevremizdeki insanlar yakında bedavacılıktan ölecek desene ^^ yaz-zık :)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.