recent posts

Bumerang - Yazarkafe

11 Kasım 2012 Pazar

China Glaze For Audey 625 ve Tunalı Gezimdeki Süpriz Kişiler :)

Dikkat uzun bir yazı  içeriyor!
Ama çook keyifli azıcıkta heyecanlı^^



Bu oje hediye çekilişimi düzenleyen firma tarafından denemem için verilmişti.
Bu arada yarın son gün bir izleyicimde o ojelere kavuşacak inşallah kargom gelirse bende :/
Firma yakınımdaydı fakat uzak bir yere taşınınca aksaklıklar hep beni buldu!
Buradan yetkililere sesleniyorum :)
Şaka bir yan'a dükkan'ı taşıdıkları için çok aksaklıkları oldu o yüzden ses çıkarmıyorum artık.
Daha doğrusu ben sipariş vermiştim.O gün baya baya dükkan'ı satın alınca bu ojede sonradan gelince parasını almadılar.Ben parayı veriyorum onlar geri veriyor. :) Ben geri veriyorum onlar siz 2 hafta önce dükkan'ı satın aldınız zaten diyorlar neyse artık yakınımda da değiller zaten.Bu rengi uzun zaman önce almış kısacık tırnaklarıma sürüp sürüp duruyordum.1 aydır Dilan yok artık sürmiyeceksin dedim ve ta ki dün'e kadar.Manikur'umu 2-3 gün önce yaptım ama 2-3 aydır anlamadığım bir şekilde tırnak etlerim kalınlaştı.Bildiğiniz parmağımı değdiğim zaman sertliği hissediyorum.Her gün tırnak kremi sürmeme rağmen.
Bir önerisi olan varsa çok sevinirim.
Manikur'mü yapan Şeri abla sakın bu tırnak etleriyle fotoğraf çekme valla döverim falan desede napiim canım artık post yapmam lazım dedim ve hemencik ekledim görmezden gelin bıdılar^^
Zaten gördüğünüz gibi tırnaklarım gayet şeakli yerinde :)
Süprizler postun sonunda gerçi size süpriz değilde bana süpriz oldular :D


Kısa zamanda şekilli makaslarımın tanıtımını yapacağım.
Çocuk gelişimi mezunuyum biliyorsunuz.Lise'de faaliyet dersleri için çok lazım oluyordu.
Bende kırtasiye alışverişine merakım fazlasıyla var şimdi pastel boya göreyim alırım.O derece artık anlayın.
Benimde şekilli makas setim var.3-4 senedir sandığımda puahah dolabımda duruyordu.
Tırnaklarım adam olunca sergiye sunayım dedim.
6-7 yıllık bebişlerimi sizlerle tanıştıracağım^^





Da da daaaaaaam!
Bana bakmayın litfen yanımdakine odaklanın.
Zombie gibi çıkmışım ya la :/ Yüzümde mac pro long var.Bununla ilgili detaylı bir yazıda yazacağım:(
Bazılarınız iyi tanır ama tanımayanlar için Zakkum'un solist'i Yusuf Demirkol.
Tunalı'da 15 dakikada yaptığım alışveriş sonrası sinirli bir o kadar da terli bir şekilde yürürken arkamızda kalan bankamatik önünde karşılaştık.Aslında biraz gönülsüz çekilmiş bir fotoğraf diyebiliriz.
Sevgilim olsa anca bu kadar lütfen hadi kırma falan derdim^^
Bildiğiniz naz yaptım adam'a.
Bu arada bu fotoğrafın güzel bir hikayeside var :)
Adını daha önce yazdım tekrar yazmam gerek yok.Neyse eve geldim annem'le günün kritiğini yapıyoruz.
Bu fotoğrafı çektirmeden önce Deniz Yıldız'ı dizisindeki Kaan'la karşılaştık.Yıllar yıllar önce ben izliyordum şimdide annem izliyor. :) Ben Cantuğ ve Begüm için izliyordum o diziyi annem'de tam o saatlerde eve yeni gelmiş olunca dizinin müptelası oldu.Önceden de açmazdı. Annem'e Kaan'ı gördüğümü haber vermek için aradığım o sırada Yusuf lakarşılaştık.Spor giyinmiş hafif yorgun çünkü bir gece öncesi Ankara'da sahnesi vardı.
Neyse Kaan'la iyiki fotoğraf çekelim dememişim çünkü Yusuf'u göremiycektim.
Ayrıca o sırada telefon açık annem benim Yusuf bey'e serzenişimi taklit ediyor hahaha.
Lütfeeeen demişim bebek gibi :)
Neyse konu ters yönden ilerledi sanırım biraz annemle o sırada konuşurken halam geldi.
Annem'e hatırlaması için google'dan Yusuf Demirkol yazdım.Halam'da o sırada facebook'u aç falan dedi.
Söyle söyleyim halam Zakkum grubu pek yaş grubu için uygun değil dinlemez o genelde özgün müzikleri tercih ediyor.Aa nasıl yani dayım'ın adını soyadını yazmışsın diyor bende fotoğrafı gösterince böyle bir kişinin olması halam'ı pek şaşkınlığa uğrattı hala aklına geldikçe söyler :D Halam'a pek güldük hehe hala gülüyorumda.


Gelelim ikinci fotoğraf'a..

Şimdide Engin Akyürek'le birlikteyiz.
Ne yalan söyleyim Engin'i Ankara'da yakınımda görmek daha ilginçti.Yusuf sürekli Ankara'da zaten Ankaralı bir grup olduğu için onu gördüğüme çok şaşırmadım ama onu etrafta tanıyan tek bendim.Engin'i yabancı damat'tan beri izlerim severimde..Yalnız Fatmagül zımbırtısında izlimemiştim.
Neyse gelelim detaylara..
Tunalıdayız gene mekan ismi vermeyeceğim girdim içeri.Biraz bekledim sonra iste arka masalara doğru ilerliyorum.Sevgilimde yanımda konuşarak daha doğrusu bana kızarak ilerliyor.Bir anda onu unuttum konuşmanın içine daldım.Pardooooon fotoğraf çekilebilir miyiz diye aslında insanları pek rahatsız etmeyi sevmem ama sevdiğim bir insan olunca doğrusu patvatsız olabiliyorum :)
Yalnız beni Yusuf bey gibi zorlamadı zaten zorlasaydı nolur demezdim.Birini yolda diğerini bir mekanda görüyorum sonuçta yanında arkadaşları var ve bir şey konuşuyorlar.
Neyse o oturdğum sandalyede bir 10 dakika kadar ilk önce fotoğraf makinemi sonrada garson'un gelmesini bekledim.Sonrasında ise gelmediler tabii 10 dakika kadar beklemişim.Engin çekelim artık istersen tabii ama gelmediler dedim arkadaşı hemen uzandı ben çekerim diye bende sandalyemi yakınına çekip fotoğraf çektirdim.Tabii bu kadarcık zamanda konuştukta bir dizisinin ismini unuttum her ne kadar o esmer erkek arkadaşım kumral olmasına rağmen göz yüz yapıları birbirine benziyor onu söyledim.Halam'da bir ara pek sarmıştı kendisine...
Ama şunları söylemekten alıkoyamıyacağım kendimi.
Utanmasam aşık oldum diyebilirim!
Vallahi baak aşık oldum ben ya 2gün etkisinden çıkamadım.Gülümsemesi,konuşması,nazik davranışı,kendine has kahkası,arkadaşlarını dikkatle dinlemesi.Uff aklımdan gitmiyor.Zaten mekan'da otururken hemen hemen karşılıklı oturduk izliyordum ben onu^^ Ayrıca alkol kullanıyor mu bilmiyorum ama o gün coca cola zero içiyordu:) Engin bey'i Bahçelide,Tunus'ta,Tunalıda görebilirsiniz benden söylemesi.




2 yorum:

  1. perfect nail polish colour!
    X

    YanıtlaSil
  2. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.