11 Aralık 2012 Salı

Şansım Dönüyor Mu Ne?











Normal'de pek hediye çekilişlerine katıldığım söylenemez ya unutuyorum ya da beni cezbeden bir şey olmazsa katılmıyorum ne yalan söyleyim.
Tabii çook yakınlarımın etkinlikleri bir başka oluyor onlara da katılamadan edemiyorum.
Gene bir sabah gözümü açıp ilk işim blogumu açmak oldu.Sonrasında blogroll'de ki Eda Ablişkomun hediye etkinliğini görünce katılayım dedim.Ve şaşkın ben unutmuşum çekilişe katıldığımı:) Sonra bir baktım ablam'dan email var kuzucum adres gönder diye şok üstüne şok! Birde ne yalan söyleyim çok üzgündüm o gün bu haberi almadan önce bu çantayı kazandıktan sonrada yavaş yavaş gene şans dönmeye başladı..
Şans kelimesini ben 17 yaşımda kullanmaya başladım.Erkek arkadaşımı tanıdığım gün itibari ile söylediğim tek kelimedir.Yalan yok o ADAM benim için çok değerli ne kadar tartışsakta koşulsuz,şartsız seviyoruz birbirimizi!
Konu niye erkek arkadaşına geldi di-lan! Diyecek olursak :)

23 benim takıntılı olduğum numaradır.23 ve 32 ^^
Sevgilim'in isminin baş harfi ve benim baş harfim yanyana gelince 23 oluyor :)
Bugün bu fotoğrafı postuma ekleyince 23 numaralı yorum kazandığını görünce şok üstüne şok oldum.
Buda bir tesadüf olmaaz yani..
Ne yalan söyleyim sevgilimde bende çoook dikkat ederiz böyle şeylere..



Ufacık tefecik biz ^^






4 yorum:

  1. Nazar değmesin canim. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. ben de kazandım bu çekilişte :) heyecanla bekliyorum. güle güle kullanalım, şansımız daim olsun canım :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım fark ettim senide^^
      Bende aynen öyle heyecan ilk günki gibi dorukta..Teşekkür ederim canım sende güle güle kullan..
      Amiiiiiiinn :)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe