recent posts

Bumerang - Yazarkafe

20 Ekim 2012 Cumartesi

Wish List vol3404004 ve şurdan burdan







Gene bir wish list postuyla karşınızdayım.
Bundan öncekilerin bir kaçına kavuştum.Mango olanlara özellikle^^

Aslında postunuda yapıcaktım fakat sanırım o fotoğraflar diğer pcde kaldı bir dönem pc'm bozuktu biliyorsunuz.
Neyse bugün sevgiliyle buluşup Tunalı banka maceramdan sonra uzun zamandır bir tur atmamıştım^^
İlk önce M.A.C'e girdim.Hasan'ın azılı belası oldum resmen bir şey anlatıyorum yazık kafası patlıyordur.
Napıyım ama bende haklı değil miyim fondoten alacağım fakat istediğimi karşılasın memmun kalayım diye öncesinden denemeler yapıp istediğim ürünü alacağım inşallah.Hatta bugün sürdüğü fondoten isteklerimi karşılamıyor diye sample kit bile verdi canım benm^^
En kısa zamanda makyaj eğitimi alınıp maclerime kavuşacağım inşallah.
Oradan çıkıp banka'da işlerimi halledince koştur koştur mağaza gezdim.
İlk Body Shop'a uğradım pardon kimseyi aşşağılamak istemem ama açlıktan nevrim dönmüş bb creamlerini deneyim diye girdim içeri gözlerim cidden kamaşmış görmemişim rafın üsteki tester ürünü aşşağıda raftakiler açılmamış bende oradaki kıza pardon dedim ama kız diğer müşretiyle ilgileniyor.Tekrar pardon diyorum ohoo ayrı bir alemde..Neyse geldi ne dese beğenirsiniz?Bb cream zaten tek renk buyrun..
Lan salak!Afedersiniz ama çok sinirlendim oraya gelip bb cream bakmak isteyen bunu bilmez mi zaten?? hı bilmeyenler olabilir ama en azından bu nasıl bir tavır ben müşretiyim o da orada satış danışmayısa benimle o bayanla ilgilendiği gibi ilgilencek!Neyse sinirlendim oradan bir hışımla çıktım ama yetkililere bu linkle birlikte izah edeceğim;)  Ayrıca unutmadan söyleyim gidin deneyin ürünü sürdükten sonraki kısım çoook eğlenceli^^

Sonra bana Mango yolları göründü^^ Orada kıııııpkırmızı işte bu kaban'ı gördüm denedim tam oldu..
Hatta aşık oldum diyebilirim:(
O dakika zaten banka şükürler olsun kartımıda göndermiş ama evde bunun kumaşından ayrı model ama o 2si aynı model farklı renklere sahip olduğum iki pardesü gibi olan bir kabanım olduğu için gereksiz diye düşündüm karar veremedim.Etrafımda da kimse orada prova odalarında birini gördüm ama göz ucuyla baktım geri kafamı çevirdim.Sonra yakınlaştım yakınlaştım bir baktım lise arkadaşım ikimizde şaşkınlıklar içerisindeyiz^^ Ben onu beklemiyordum :) Ama bir ara göz ucuyla etrafıma bakarken kız kardeşine çok benzettim ama o değildir dedim meğer ablasıymış neyse sohbet ettik o da beğendi.
Bende bugün gordionda tekrar deneyeceğim.Şimdi olmazsa elbet indirime girecek ve beniiiim olacak!!







Yarın Gordion'a gezmeye gideceğiz madem şimdiden H&M'e bakayım dedim.
Bakmaz olaydım geçen sene o 2 pardesüyü aldığım için neler ediyorum kendime yaa!
Bu kaban'ın benzeri aslında bende var geçen sene gene Hm'den almıştım fakat onun rengi bir mor değil^^
Yarın deneyeceğim bu güzelliğide hele o güzel leopar desenli pantolonla nasıl güzel olmuş..
Sonra gelelim diğer iki tayt'a biliyorsunuz tayt aşığıyım farklı desende ve kumaşta taytlar dikkatimi çekiyor uzun zamandır.Hı sade renkler var mı diyorsanız tabii ki var ama bir daha bulamayacağım taytları bazen ikişer tane alıp abarttığım oluyor malesef:/
Bu iki tayt'da aşık oldum özellikle son fotoğraftakine 50tl olmasaydı hemen alabilirdim^^
Şimdi sanırım gene indirim günlerini beklemek düştü bana gerçi bir bakmışsınız almış gelmiş bile olabilirim.
Öpüldünüz Sevgilerimle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.