11 Ekim 2012 Perşembe

Dünya'nın ilk siyah parfümü: “Lady Gaga Fame”




Offf diyorum!offf!
Bu nasıl bir kokudur yarabbim..

Denemek bugüne kısmet oldu.Tunalı sephora'dan geçerken dur sevgilim bir parfüm deneyip geleceğim diyip benimkini ağaç ettim^^
iyikide denemişim diyorum gerçekten inanılmaz bir parfüm ben Chloe Love kullanıyorum o bu parfüme göre biraz daha soft kalıyor ama gerekten bugün bitirdiğim chloe love yerine kesinlikle bu parfümü alacağım.
Dolum parfüm yıllar önce kullandım fakat şimdi artık kullanamıyorum.Zaten alerjim var bir de o dolum şisedeki parfümler sıkılınca etrafımda hapşuruk krizim başlıyor:/
Gerçi ben onlara para vereceğime adam gibi gerçek parfüm almaktan yanayım.
Neyse gelelim Lady'mn parfümüne bu parfüm için 2 yıl ter dökmüş bebeğim^^
Ama çokta iyi yapmış yahu gidin görün deneyin derim..
Yalnızca sadece Sephora noktalarından deneyebilirsiniz.

Şimcik hemen bu parfümün ince ve güzel detaylarını anlatacağım sizlere..
Öncelikle parfüm başlıkta da gördüğünüz üzere siyah :)
Tende leke bırakmıyor ve havayla temas edince diğer parfümler gibi görünmez oluyor.
Parfümün şise tasarımına gelecek olursak parfüm tasarımı ve moda endüstrisinin efsanesi Nick Knight ile birlikte tasarlamış bu şiseyi.
Lady Gaga’nın kendisine ait olan Haus Laboratories’te Coty iş birliğiyle üretime geçmiş.
Ve fotoğraf çekimini de ünlü fotoğrafçı,ünlü yönetmen Steven Klein ile gerçekleştirmiş.

Parfümün içeriğine gelecek olursak;

LADY GAGA FAME, parfüm endüstrisinde nadir bulunan bir yapıya sahip olmasıyla dikkat çekiyor. Geleneksel olarak parfümlerin üretiminde var olan üst, orta ve alt notalardan oluşan hiyerarşik yapı, FAME’de farklılık gösteriyor. Parfümü oluşturan maddeler herhangi bir hiyerarşi kuralı gözetmeden tüm notaların farklı koku özelliklerini ön plana çıkaracak şekilde etkileşime geçiyor. Parfüm bileşenlerinin tamamlayıcı özellikleri sayesinde birbirleriyle uyum içerisinde çalışıyor.

Parfümün karanlık, şehvet uyandırıcı ve hafif olmak üzere üç temel özelliği bulunuyor. Parfümün karanlık olma özelliği 18. yüzyıldan bu yana kadınlar tarafından kullanılan ölümcül Bellâdonna (güzelavrat otu) bitkisinden esinleniyor. Şehvet uyandırıcı özelliğini ise bal damlası özü, safran ve kayısı nektarından alıyor. Ürünün hafif olması da mükemmelliği çağrıştırıyor. Kaplan orkidesi & yasemin özünden oluşan zengin bitkisel katmanı zamandan bağımsız güzelliği nesnelleştiriyor. Tüm özellikler bir araya gelerek bitki ve meyve özlü bir parfüm ortaya çıkarıyor. Güzelavrat otu, diğer tüm bileşenleri gölgede bırakarak LADY GAGA FAME’e özellik kazandıran en önemli bileşenin başında geliyor.

Fiyatı: 30 ml 89 TL, 50 ml 119 TL, 100 ml 179 TL

Bir an evvel deneyin bu kokuya çoğunuz aşık olacak...
^______^
Öpüldünüz,sevgiler..


Dip Not: Yarın alışveriş günü ve essencelerime kavuşacaktım artık...Fakat böyle giderse götürüp paraları bu parfüme dökeceğim sanırım :/ :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe