12 Ekim 2012 Cuma

En Son?

Bundan sonra her hafta bugün en son postu sizlerle olacak :)


En son ne yaptım.. ?

Hastaneye ve Ankamall'e gittim..


Ne okuyorum..?




Sevgiye Dair Mitolojik Öyküler
Bu kitap abimin lise öğretmenin hediyesi şuan abim 30 yaşında kitabın bir 10 senesi var bizimle benimde bir 10'cu okuyusum sanırım


Hangi filmi gördüm..?



Cumartesinden beri ''Takip İstanbul'' filmini izlemeye çabalıyoruz fekat hep bir sorun oldu sinema olaylarımızda.. Ama dvd aldım bugün yine,yeniden ''Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm''


Ne dinledim..?

Söz ve Müzik'i Ferhan Şensoy'a ait olan ''Ütopyalar Güzeldir''' parçasını.
O adam'a her baktığımda amcam'a bakıyor gibi hissediyorum^^ Amcam'a aşığımda..



Ne içtim..?

Geçen haftayı dejavu edeyim ozman o.O Sevgili duymasın ama Cocacola :)


Ne yedim..?



Immm havuç mezesi^^ Bayılıyorum


Ne aldım..?

Oje ve kozmetik ürünleri ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe