23 Mayıs 2012 Çarşamba

DIY : Pullu Franken Oje Yapımı






Pullu oje arayışlarıma artık bir son vermiş bulunmaktayıımmm..
Kreş'te staj yaptığım zamandan kalan pulları napsam napsam diye düşünürken bir anda kendi mi oje kutumun başında buldum.
Acaba yapsam mı,yapmasam mı diye bayada düşündüm sonuçta diğer pullu ojeler gibi kıvamı akışkan olduğu için tırnağa sürmek pekte kolay olmuyor.
Bu yetmez gibi birde ben pullu ojelerde aslında bütün ojelerde tırnak rengimi görmekten pek hoşlanmıyorum.
Bu sebepten ötürü ilk başta yapmama kararı alıp pulu ojemin üzerine dökecektim.
Pul kutusunun ucu tuzluk gibi pullar dökülüyor.
Öylede etrafa pullar yapışacak birde onunla mı uğraşacaktım?
Tembellikten ölebirim :D
Sonunda pulları flormar parlatıcıyla karıştırma kararını aldım.
Tabii bu işlemde en zoru pulları ojenin içine dökebilmekti..
İlk kağıtla huni yaptım şişenin içine yerleştirmeye çalışırken katlandı..
 Bende direk kendimi mutfağa atıp aluminyum folyoyla huni yaptım.
Öyle pek rahat oldu.
Yalnız oje homojen bir madde olduğu için pullar çok çabuk dibe çökmediği için azar azar simi döküp fırçayla ojeyi bir güzel karıştırdım..

Bu arada diy yapmışken fark etmeden iyi bir şey daha yaptım.
China Glaze Solar Flare ojesinin dupe ojesini yapmış oldum

Evde pullu oje yapımının eksi yanlarınıda söylemeden edemiyeceğim.
 Birincisi ojenin içine pulların renginin akması parlatıcı ojeye akması.Bir diğer eksi ise pulların dibe çökmesi ve fırçada asılı kalmaması. 
Yapacak olanlara ise şimdiden kolaay gelsin.


Dip Not:Pul'u ben almadım.Bir öğrencime aitti.Annesi fazla alıp bana getirmişti.Balgat'ta ki okuluma yakın bir yerden aldıklarını biliyorum.Şuan nerede bulunur bilemedim.





İtiraf ediyorum herkes ayrı bir triptede mesajlarına emaillerine dönmüyorum diye!
Fotoğrafı  " 12 ‎Nisan ‎2012 ‎Perşembe, ‏‎19:05:28 " çekmişim bugün ayın 23'ü düşünün artık yaşadığım durumu lüttfen!!Klavye bozuk hatta artık tuşlar eksssiikk inanmanız için çekmek lazımsaa rezilliği fotoğraflayada bilirim!!!Şunuda eklemek istiyorum bana pc başında oturuyor anında cevap verebilecek gözüyle bakmayın ben sevgiliniz değilimki bana laf ediyorsunuz?!!!Neyse sözüm ocağın dışınaa.. :D
Ama hey seen mesaj atan kırmızı donlu bundan sonra ocaaak dışısın...
Espiriyi bilmeyenler,unutanlar,ne saçmaalıyosun dilonika diyenler sizi  şöööle alalııımm.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe