17 Mayıs 2012 Perşembe

Ne Aldım? Küçücük Kutudan Çıkan Kocaman Mutluluk #buycosmo alışverişim


 

Merhabalar,uzun zamandır klavye sorunum yüzünden aranızda yoktum biliyorsunuz.
Gerçi sorun hala devam ediyor ama fırsat bulmuşken hemencik post gireyim dedim.
İnternette o alışveriş sitesi senin,bu alışveriş sitesi benim gezerken buycosmo.com'a girmiş bulundum.Diğer sitelere oranla fiyatlar gerçekten çok uygun olduğunu görünce kaptım Flormar allıkları,rujları.
Şimdi detaylı paylaşım yapamıyorum ürünlerin fotoğraflarını henüz çekemediğim için ama tek tek hepsinin fotoğrafını çekip en kısa zamanda post yazacağım.
Ayrıca kargo süresi beni inanılmaz şaşırttı.Sonuçta Kocaelinden Ankaralara geliyor o paket.
Çoğu site harp oldu darp oldu diye 3günde gönderiyor aldığımız ürünleri elimize.
Bu yetmez gibi her ürün ayrı poşetinde ve gerçekten her konuda özen gösteriyorlar.
Yok yok bunlarda yetmiyor email atıyorum bir konuda anında email'ime cevap geliyor şaka gibi.
Alışverişteki tek sorun firmanın bana göndermiş olduğu hediyeler arasındaki minicik güzeller güzeli aynanın açarken ikiye bölünmüş olması.
Yinede herşey için çoook teşekkürler Buycosmo.

www.buycosmo.com




2 yorum:

  1. ayy ne cici görünüyolar =) güle güle kullan hepsini canım, ayrıntılı yazılarını da merakla bekliyoruz.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim canım benim daha güzelleri senin olsun:))
      Tamam yazacağım en kısa zamanda :-*

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe