20 Mayıs 2012 Pazar

Pastel Kokulu Oje



Bu güzel haberi öğrediğim günden beri söylemediğim,anlatmadığım kimse kalmadı.Hatta o gün abartmışım babam'a bile telefonda konuşurken anlatmışım:)Babam bana tepki verince anladım abarttığımı:))
Facebooktan günlerce bekletti tahmin ettirdi PASTEL KOZMETİK gerçi böyle güzel bir haber alacağımızı bilseydiiim her paylaşımlarında pöööf çok uzattınız ama demezdim.
Alerjim olduğunu sıkı taakipçilerim  bilirler hatta bir çoğunuzda aynı durumdan muzdarip olduğunu öğrendim.
Ojenin o keskiiin kokusundan artık yeller esicek olması bizimkilerin özelliklede annemin her oje sürüsümde " gene oda oje kokmuş başka bir yerde sür diyorum ben sana bu oda'da nasl uyuycaksın!" lafını duyamayacağım için çooook  mutluyum.
Bu srada denemek için bir hayli sabırsızlanıyorum.Günlerdir aklımda olan kokulu ojelere kavuşunca rahatlayacağım!Denemek için sabırsızlanıyorum!


SÜR, KURUT ve KOKLA!
Havada yaz kokusu var!
Pastel Türkiye'de bir ilke imza atıyor ve parfümlü ojeyi piyasaya çıkarıyor. Pastel Parfümlü Oje, hem yaza uygun göz alıcı renkleri hem de taze, nefis parfümleriyle bu yaza renk katmaya hazırlanıyor.
Pastel Parfümlü Oje, iki kat sürüldükten ve bir süre kuruması beklendikten sonra  dayanılmaz güzellikteki parfümlerini yaymaya başlıyor. Kısacası, sür, kurut, ve kokla!
 Şimdi alın, sürün ve ojenizin muhteşem, büyüleyici parfümlerinin etrafınızda yarattığı etkileri izleyin. Portakal, hindistan cevizi,greyfurt nane, ananas, çikolata kahve parfümlü ojeler ve vanilya-tarçın parfümlü top coat ile bu yazın en popüleri siz olacaksınız.

 Tavsiye edilen tüketici fiyatı : 2,45 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe