3 Ekim 2011 Pazartesi

Wish List2




Evet duyar gibiyim bu kadar çok mu istek olur diye :D
Olur daha fazlasını isteyenide gördüm!
Oda zaten yine ben!
İlk önce ailem şimdilerde de sevgilim isyan etmiş durumda hepside  aynı laf'ı söylüyor.
-Alsam ne olacak sen gene birşey beğenip benden istiyeceksin,isteklerin bitmezki..
Hele annem'e göre maymun iştahlıyım :D
Bazen abartmasak sonuçta dolabımda adam gibi giyecek bir haltım yok diyorum.
Laf aramızda cidden kayda değer giyecek birşey yok,valla her bayan böyle söyler demeyin.
Pantolon giymem,genelde tayt giyerim,tuniklerim,gömleklerim vardır.
Çoğu zaman babetlerle takılırım.
Etek giymem.
Elbise giymem :(
Zaten bu hergün dışarı çıkmama olayları yüzünden outfit postları yapmamaktayım,sanırım uzun bir zamanda yapmıyacağım.
Uzun zamandır alışveriş yapmamamın olduğu kafayla şuan ne görsem istiyecek havamdayım.
Hm.com'a girmemek için çok tutuyordum kendimi ama ancak 2hafta dayanabildim.
Çoğunuz bilir Hm Ankara'ya geçtiğimiz haftalarda uzak uzak diyarlarda açıldı ama ben elimde olmayan sebeplerle gidemedim.
Yediremiyorumda kendime ne acıdırki.
Neyse konuyu hemen kapatalım,evet burada gördüğünüz herşeyi istiyorum.
Yarısını sevgilim,yarısını abim ve diğer kalanı annem mi alır bilemiyorum ama kafaya koydum hepsi benim olacak!
Özellikle paltoya,botlar'a,leopar eldivenler'e,turuncu süveter'e,acı kahve hırkaya bayıldım!
Sevgilim ve annem uzun zamandır blog'umla ilgilenmez oldular  seslerimide duyuramıyorum!!
Umarım biran evvel kavuşurum bu afetlere.
öptüüm sizi ballüşlerrr.
xoxo


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe