4 Ekim 2011 Salı

Vivienne Westwood Anglomania Ve Hesionka :)




Melissa ayakkabıların her modeline aşığım.
Bunları görünce o melek kanatları beni can evimden vurdu!
Hele renkler'e ne demeli,bayıldım!
Neon ve rengarenk herşey'e aşığım.
Bu cicişleri görünce aklıma hemencik Hesionka geldi :)
Anglomania modeli Hesi'de mevcut mu bilemiycem ama onun tarzını fazlasıyla ele veren bir model bu sanırım.
Bu arada onu çok seviyorum gerçekten post yaptığı günleri iple çekiyorum.
Tarzı,konuşmaları,türkçeyi mahvetmeden kullanmasına kısacası herşeyine hastayım.
Vee Hesi şimdi hamile çoook az kaldı doğumada aman allah'ım ona neler aldığını görseniz ölürsünüz.
Merak ediyorsanız hemen onun sitesine ışınlanın derim.
www.hesionka.com
Ayrıca hatun'ada,melissalar'ada bayılıyorum!
Severim seni Hesi!




2 yorum:

  1. melek kanatları çok sevimli olmuuş =)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım bende bayıldım,görünce nutkum tutuldu desem yalan söylemiş olmam sanırım :) Online Alışveriş yapmam yasak olmasa hemen alacağım şeyden bir tanesi bu güzellikler ^___^

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe