31 Ekim 2011 Pazartesi

Hadise'den Bir Taklit Daha :)



Uzun bir ara verdikten sonra ilk postumu yazıyorum..
İlk önce Şehitlerimiz ve Van depreminde kaybettiğimiz insanların mekanı cennet yakınlarınında başı sağolsun..


Gelelim Hadise'nin 600liralık çantasıyla attığı havaya :)
Biraz önce tvde izledim Allah'ım o nasıl bir hava anlam veremiyorum.
Açık sözlü olmak gerekirse hadise'den pek hoşlanmıyorum!
O ses Türkiye'de 2 yapmacık kadından birtanesi sırf Murat Boz var diye izliyorum zaten!
Çantanın işlemesine gelecek olursak aklı sıra markalaşmaya çalışmış ama bu işin altında da taklitcilik var desek yalan sayılmaz..
Zaten bu çanta yeni koleksiyonda yer alıyor,anlayacağınız kadarıyla var olan birşeyin üstüne yatmış..
Çanta yeni koleksiyondan olmadığı belli,yeni koleksiyon'u görünce eski çantaların üzerinden geçmişler sanırım..
Neyse Hadisecim sen ne Victoria Beckham,nede bir başkası gibi marka olmıyacaksın bu belli oldu.
Sen önce o yapmacık davranışlarından vazgeçte sevelim seni ;)
Birde belirtmek isterimki bu çanta için bir muhabir ; Hadise hanım çantanız orijinal midir sorusunu yönlendirdi..
Cevap ise taklitle işim olmaz :)
Taklitle işim olmaz diyen Hadise'ciğime neden koskoca bir markanın yeni sezon için yaptığı çalışmanın üzerine yatar anlam veremiyorum!
Ha birde geçen seneyi hatırlıyorumda Fransa'da sahte çanta taşıdığı için sorgulandığını ve çantasının el konulduğu haberini hiç birimiz duymadık Hadisecim :)

Hadisede ki taklit gücüne inanıyorum!
 Koskoca Louis Vuitton'un yaptığı çalışmasının üzerine yatmasınıda kutluyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe