21 Şubat 2011 Pazartesi

Turkcell YUBZ Retro Ahizeler



Bayıldımmmm.
YUBZ Retro ahizelerini, aşşağıda gördüğünüz Nur Yerlitaş fotoğraflar ile öğrendim.
Gazete alıyordum,bir gazetenin ilk sayfasında bu fotoğrafı görünce dayanamadım bir çırpıda okuverdim..
Peki bu ne işe yarar ki ??
Turkcell YUBZ Retro Ahize radyasyonun %96 oranında daha az yayılmasını sağlıyor.
Her telefona uyuyor,telefonunuzun modeli ne ise ona uyumlu kablosu kutunun içinde var.
Nostaliyi ve farklılığı sevenler için gerçekten harika bir alet (:
Yalnız taşıması biraz zor,yürürken kolayca kullanılıcağını sanmıyorum.
Eğer bende almak istiyorum derseniz;Turkcell satış noktalarında satılıyor.
Ve her rengi mevcut malum Nur Yerlitaş 12 adet satın almış.
Fiyatı ise 69-100tl arasında.
Turkcell'm bende istiyorum :)



3 yorum:

  1. bayıldıım, iphone'um yada blackberry'im olsa bi saniye durmaz hemeen alırdım :)

    bu arada bu da benim bloğum:
    http://www.edankb.blogspot.com
    beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. (: aynen bende öyle hem renkler cıvıl cıvıl hemde sağlık açısından bence kusursuz bir alet..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Sevgili Blog Sahibi ve degerli kullanıcılar,urunumuzle ilgili guzel yorumlarinız icin cok tesekkur ederim,ben bu urunun Turkiye Exclusive Distributoruyum,urun gercekten cok kullanisli,tasıması da o kadar zor olmayan ve zevkli bir urun...

    Bu urune sahip olmak isteyen arkadaslar, Turkcell Kanyon, Turkcell Bagdat Caddesi,Turkcell Capitol, Turkcell Flyinn Avm, Turkcell Izmir Cankaya Kvk Shop, Turkcell GMK Ankara Kvk Shop ve Istinye Park Continuum Magazalaridan satin alabilirler.

    Ayrıca her marka cep telefonuyla uyumludur. Sadece Blackberry ve iphone degil.

    Urunlerimizi incelemek icin www.aksoydisticaret.com dan bilgi alabilirsiniz.

    Tekrar herkese urunumuze gostermis oldugunuz ilgi ve alakadan dolayi cok tesekkur ederim.

    tekrar guzel yorumlarinız icin sonsuz tesekkurler.

    Saygilarimla,

    Osman Aksoy

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe