recent posts

Bumerang - Yazarkafe

17 Şubat 2011 Perşembe

O yürek hep senin için atıcak bir tanem!!



Aman allahım diyerek başlıyorum bu post'ma.
Bu nasıl bir filmdir yahu!
Bu nasıl tesadüftür,nasıl bir aşktır,nasıl bir sevgidir.
Bu film değil,hayatın kendisi resmen!!
İmrenilmiyecek bir hayat değil emin olabilirsiniz.
......
Film'in vizyon'a girmesini iple çeken 430bin kişiden biriyim,evet eminim bu kadar kişi olduğuna..Hatta daha fazla!!!
Film'e gitmek için 10 gün kadar bekledim.Neden bilemiyorum ama bekledim..
Ta ki o çooook güzel bir gün gelen'e kadar yani 14 Şubat'a..
Film'in  başında çok olumsuz şeyler vardı..
Hıı?!!!Yanlış olmasın sorun film'le değil!!Yanımızdaki çiftle!!
Adam sürekli konuşuyor,sürekli ''kızılay,anıtkabir'' bildiğiniz navigasyon cihazı gibi yer belirtiyor..
Üzerine'de yetmez gibi ''Eylül Akşam'ı '' şarkısına ne güzel şarkıymış dediğini duyuyordum,evet o şarkıyı büyük bir ustanın şarkısını ilk defa duymuş...
Oysa 1998'den beri var olan bir şarkı!!o
(Yanlış anlamayın bilmeyenler olabilir ama sinir oldum ya bir kere laf sokacak yer arıyorum sadece)

Neysee..

Film'e zar zor götürdüğüm sevgilim sus pus olmuş pür dikkat film'i izliyor.
(Aslında sevgilim'n hakkını yememeliyim,sadece diğer türk filmleri gibi saçma sapan bir film bekliyordu!!Değmiycek diye korkuyordu)
İlk başta erkeklerin nedense bir ön yargısı oluyor.
Birde Ankara'da çekilen bir film var ortada genel'de çekimlerin durağı İst. olduğundan kendimi bu kadar içinde bulmak istediğim bir film olmadı..
Hatta çocukluğumdan beri düşlediğim,hayal ettiğim bir meslek olan oyunculuğa bir kez daha aşık oldum.
Çünkü o kadar iyi oyuncular vardı ki film'e aşık oldum.
Senaryo,küçük denizle özgür,kamerayı konuşturan yönetmen ve bütün set ekibi  diyecek tek kelime asla bulamıyorum.
Uzun zamandır izlediğim,hatta net söylüyorum açıkca!!
Hayatım boyunca izlemediğim bir türk filmiydi bu!!
Ve film'in sonunda işe saatlerce etkisinden çıkamayan gene ikimiz olduk.
Ağladım,evet ağladım!!
Amaa öyle böyle değil,sanki benim canım yanmış gibi.
O an herkes'i ağlatan o an!! kalbim'e koca bir yumruk yemiş kadar oldum.
''Bi an annem'le dizi izlememiz geldi aklıma,''Anne okadar abartma o bir dizi'' kadın'a neler diyordum yahu..''
Oysa ben şimdi neler hissediyordum..
Sevgilisine aşık,deliler gibi seven ben kendimi Deniz'in yerine koyuyordum,ve ağlıyordum.
Film başlarken ne tahmin ediyorduk,sonunda ise neler olmuştu.
Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordum!
O an'ı silmek yazılmamış olmasını istiyordum,bu nasıl bir duygudur ilk defa yaşadığım için şoktaydım.
Bu film neler'e kadirmiş.
Zaten sulugöz birisiydim,günlerdir etkisinden çıkamıyorum.
Çıkacağımıda sanmıyorum..

Sevgilim'e buradan da tekrar söylüyorum,ben tekrar gitmeyi düşünüyorum..
Benimle film izler(çeker) misin? :(

14 şubat akşam'ı 2buçuk saat yürümemi sağlayan AŞK TESADÜFLERİ SEVER filmine şükranlarımı sunuyorum. :)
''Bu konuda çok ciddiyimi,bizimkide belki bir tesadüftü.!! :) ''






Disa Style'dan film'e daha gitmemişler için bir öneri;Film'in fragmanını bile izlememiş olanlar kesinlikle izlemesin,genelde bu benim taktiğimdir.Ama çoğu film'in fragmanını 30kere izlerim!Sonrasında da pek beğenmem ama gerçekten ''Aşk Tesadüfleri Sever'' fragmanını sadece beyaz show'da ''olamaz mı? olabilir'' kısmını izledim,aslında ben bir ortaçgil hastası olarak oraya vuruldum ve anladımki gidilmesi lazım bu filme!!(pişmanda değilim,)!!Sinema salonuna girerken kesinlikle yiyecek bir şey almayın o tıkınmakla geçirdiğiniz dakikaları ben çok arıyorum ve tekrar gitmek istiyorum.(Gidicemde!!)Yanınızda bolca mendil bulundurun.Kesinlikle makyaj yapmayın çıktığınızda ne demek istediğimi gerçekten anlıyacaksınız.Mümkün olduğunca kimsenin olamayacağı saatler'i ve sinema salonlarını tercih edin.Örneğin; sabah seansları ve hafta içleri tıklım tıklım olmaz ve rahatca izlersiniz..Önerilerimi dikkat'e almadığınızda pişman olduğunuzu göreceksiniz :(

2 yorum:

  1. üzülerek film hakkındaki görüşlerine katılmıyorum. bir defa film tesadüfün cılkını çıkarmış, gerçeklikten çok uzak bir silsile halinde ilerliyor. finalin şaşırtıcılığıda filmin tesadüflerinin bıkkınlığında gölgelenmişti sadece gülebildik amma uçmuş tesadüfler diye...

    YanıtlaSil
  2. Tabi o senin görüşün birşey diyemiyeceğim ama ben fazlasıyla etkilendim.aslında söyle düşünürsen gerçekten böyle bir olayın gerçek olduğuna inanabilirsin (: benim hayatımda buna benzer bir kaç olay gerçekleşti ve ben baya beğendim.sonu beni baya üzdü (: Çok fazla ciddiye aldığımı biliyorum.Ama şu konuda haklısın üstüste o kadar tesadüf belki olabilir ama bunu bu güzel senaryonun içine katmasalardı daha iyi olucaktı sanırım.Ayrıca şunuda iletmeliyim filmden çıkınca gerçekten tesadüfmü yoksa şans mı bilemedim ama garip bir olay yaşadık :)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.