14 Nisan 2015 Salı

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan - Yağlı Saçlar İçin


Bu ürünü geçtiğimiz kış gratisten aldım.
Saçlarım yağlı ve hacimsiz bu yüzden bazen çok rahatsız oluyorum.
Bu ürünüde yağlanma sorunu yaşadığım bir gün almıştım.


İlk kullandığımda çok rahatsız oldum,kokusu beni çok rahatsız etti.
Bana göre ağır gereksiz bir kokusu var.
Vaad ettiği şeyleri çokta yerine getirmiyor diyebiliriz.
Yağlı görüntü evet kayboluyor fakat,saç ağırlaşıyor temiz falan hissetmiyorum.
Saç matlaşıyor,sertleşiyor.
Beyaz pudra izini geçirmek mümkün bile değil!



Bir daha alır mıyım?
Şu an aklımda Sephora'da satılan Bariste Kuru Şampuan var.
Eğer çantama sığdıramaz isem mini boyunu alır,yolculuk sırasında kullanırım diye düşünüyorum.
Yoksa kesinlikle büyük boyunu asla ve katiyen almam.
10 üzerinden 2 veriyorum.

Peki ya siz bu ürünü kullandınız mı?




2 yorum:

  1. Denemek lazım guzel paylaşım olmuş:) Yeni keşfettim sizi, artık takipçinizim, bana da beklerım http://buseninkombinin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuzu bir blogger arkadaş listeye yazmış oradan ulaştım size :) Bloğunuzu izlemeye aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe