20 Şubat 2014 Perşembe

Ufak Çaplı Gratis Alışverişim Vol265265




En son alışveriş yazımdan sonra birşey almadım desem yalan söylemiş olurdum...
Aldım tabi ki fakat yazıları gelmedi hep tembellik hepp..

Neyse detaylara geçeyim;
Maybelline BB krem kullanan biri olduğum ve asla başka bir şey kullanmaya yemin etmeme rağmen Maybelline Affınımat aldım sırf nasıl birşey acebaaaa diye merakımdan!Yakında yazısı gelecek merak etmeyin:)

Essence kajal kalemleri beyaz ve kahverengi.

Benri Makyaj Temizleme Pedi karesini kullanıyordum karesinin fiyat farkını görünce bunu aldım.Çok tasarrufluyum ya Gratis bizim eve şube açtı kuzenim bilir ^^

Benri Çilekli Aseton


Max factor kahverengi kalem

En son olarak şuanda fotoğrafta olmayan essence oje kurutucu almıştım fakat abim'in kız arkadaşına gönderdim yeniden alcağım ^^


Detaylar en kısa zamanda  blog'da olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe