26 Şubat 2014 Çarşamba

The Balm Meet Matt(e) Nude Far Paleti




Herkese Merhaba
The Balm koleksiyonum'un en nadide eserlerinden biriyle karşınızdayım.
The Balm serimin hiç birini indirimli almayarak tarihe adımı büyük harflerle yazdığımı belirtmek istiyorum.
Kuzenimin bunu duyduğunda ki tavrını asla unutmayacağım sanırım:)

Doğal makyaj sevip,parlak farlardan hoşlanmayanlar için ideal bir far paleti olmuş
Bu palet 9 renkten oluşuyor.Hepside doğal ve mat!
Farların gramajıda bir hayli fazla en azından diğer paletlere göre.
Mat yapıda olmasına rağmen bazı renklerde hafif ışıltı var.Ben bunu aldıktan sonra fark ettim ama sürünce kesinlikle belli olmuyor.
Hepsinde aynı sorunu yaşamadım ama beyazda kesinlikle tozutma problemi var.
Pigmentasyonlarıda diğer farlarına göre farklı değil.
Ben 70 tl'ye aldım.Fakat indirimde 35tlye düşüyor.

Dip Not:Göz kapaklarınız yağlı ise far bazı uyguladıktan sonra farlarınızı sürün.
Ben far bazı olarak şimdilik bunu kullanıyorum.(click)



Far bazı nedir? Neden uygulamalıyım?Ne işe yarar?

  •  Göz ve göz çevresi için üretilmiş bir çeşit krem.
  •  Makyaj öncesi göz çevresindeki ince kırışıklıkları doldurup renk eşitsizliğini ortadan kaldırarak makyaj için kusursuz görünüm sağlar.
  • Kullandığınız farın kalitesi ne olursa olsun cildiniz yağlı ise sürdüğünüz far belli bi süre sonra uçabilir,çizgi çizgi olabilir ve far sürüldükten sonra renk paletindeki gibi durmuyor olabilir.Bu sorunlardan bir ya da bir kaçına sahip iseniz far bazı mutlaka kullanmalısınız.
  • Kısaca anlatacak olursak farın göz kapağında birikmesini engeller.Farların daha canlı görünmesini ve daha kalıcı olmasını sağlar.












2 yorum:

  1. The Balm'ın en sevdiğim far paleti bu olsa gerek. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,şimdi kuzenim kullanıyor bu paleti en kısa zamanda yenisini alıp kullanacağım:)
      Daha güzelleri sizin olsun ^^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe