17 Mayıs 2013 Cuma

Pastel Ruj No:46




Bordo ruj bordo ruj diye 2 yıldır almadığım renk kalmadı ya kırmızı'ya ya da kahveye kaçan rujlardı aldıklarım.
Bu rengi bulduktan sonra Allah dedim!İşte buldum ben rengimi.
Ben genelde ya dudak ön planda ya da rujumla ön planda olmayı seviyorum.
Gerçi bunu göz makyajı yapmayan birinin söylemesi pek ironik :p
Kast ettiğim şey sadece takma kirpikti ^___^
Neyse bordo ruj arayanlar kapın bir an evvel derim.
Sürümü çok kolay sürmeden önce bir nemlendirici kullanmanıza asla gerek yok.Yalnız bu renge uygun bir dudak kalemi almanızı öneririm.Yoksa uzun süre kenara mı taştı yok taşmadı falan diye uğraşır durursunuz!
Fiyatını kesinlikle hatırlamıyorum 3-4 ay oldu alalı çünkü.
Sürümü kolay olduğu gibi kalite 10 numara bir şey yiyip içmediğiniz sürece sabahtan akşama kadar duruyor.
Peki siz bu renk ruju nasıl buldunuz??









12 yorum:

  1. wauw bayıldım süper bir renk ve çok yakışmış güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizde çok güzel durmuş ruj..bana hiç yakışmaz ancak parlatıcı kullanabiliyorum..
    river island çanta hediye etmişsiniz daha önce gümrüğe takıldı mı birde hangi kargo firmasıyla gönderiyorlar acaba
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim..Bende lipgloss yeni yeni kullanmaya başlıyorum uzun bir aradan sonra :))
      Ben gümrük firmasında çalışan yakınım tarafından sipariş ettirmiştim.
      O ilgilendi bu işlerle ben çantayı aldım sadece gümrüğe takılmadığını çok iyi biliyorum çünkü 2 tane almıştık ayrı ayrı kişiler olarak..

      Sil
  3. yüzün çok tanıdık geldi bir an tanıyormuyum diye baktım :)
    selamlar bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada yaşıyorum buradaysan görmüş olabilirsin ya da sosyal medya'dan falan denk gelmişizdir ^_____^

      Sil
  4. :( ruju nereden aldıgını merak ediyorum. gerçekten harikaymış rengi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da yaşıyorum ben.. Küçükesatta yıldırım parfümeri var oradan almıştım.
      Ama çoğu parfümeri dükkan'ında ve watsonsta bulabilirsin

      Sil
  5. rengi burada görünenden daha koyu sanırım.. yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,hayır bizzat göründüğü gibi farklı bir görünüm olduğunda bizzat post içeriğine bu durumu ekliyorum.
      ben teşekkür ederim ^____^

      Sil
  6. bu renk biraz kırmızı çıkmış fotolarda.. tam bir bordo çok harika bir renk tavsiye ederim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A yok kirmiziya caliyor zaten gun isiginda cekildi tam bir bordo degil ;) degisik markalarda bordo ruj denemedin sanirim elimde cokca ruj var hepsinin hakkini vererek soyluyorum ama bu tam bir bordo degil ;)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe