16 Mayıs 2013 Perşembe

Anneler Günü Gratis Alışverişi Vol.1



Hello yeniden aranızdayım!
Bundan sonra günde 2 adet post bırakmazsam içim rahat etmeyecek ve yeniden eski enerjime kavuşmam gerekiyor.Anneler günü indiriminden bende faydalandım.Tabii part part yayınlayacağım alışverişleri hepsini bir kafanızı karıştırmak istemedim :)
Öncelikle Mickey Mouse delisi olduğumdan dolayı o kalem uzun zamandır aklımdaydı ve kaptım benim oldu.
2 adet minicik oje şisesindeliler işe biri limon yağı diğeride badem yağı.Onların kapları vardı ama inanın bana böyle daha hoşlar!
Loreal Paris'in o aşık olduğum pembe ruju!
Flormar'ın vazgeçemediğim pretty serisi kaç bin tane var acaba!Tabii odama giren herkes şu benim olsun mu demeseler daha iyi olacak!!(bu olaydan nefret ediyorum.)Belirtmek isterim ki ben gerçekten paylaşımcı biriyimdir ama konu ojelerim,makyaj malzemelerim,giysilerim ve ayakkabılarıma gelince paylaşamıyorum!Yoksa sevdiklerime canımı bile veririm.
Essence'ın esmer ve koyu tenliler için bronzlaştırıcısı.Beyaz tenliyim diğeriyle karıştırıp almışım.
Essence Oz Koleksiyonunda aydınlatıcı fikirlerimi sonra yazacağım :)
Essence'n far'ı artık far alıp kullanmamazlık yapmayacağım bir aşkla far paletleri falan almaya başladım hadi hayırlısı.
2 adet nail art ojesi renklerine vuruldum.
The Balm'n lipgloss'u bundan bir sürü var sanırım çoğunu satış'a koyacağım çünkü bana göre değil bu lipgloss evde zilyon tane aynı renkten var!

2 yorum:

  1. AMANIN NE ÇOK SEY ALMISSIN GÜLE GÜLE KULLAN HEPSİNİ şu ojelere bayıldım nail artlara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım :) Evet gerçekten bayıldım yapılarına ve hemen kurumalarına bence hemencik almalısın bunlardan^_____^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe