2 Mart 2013 Cumartesi

Yeni Header'm :)



Hello Ballüşler ben geldim!
Gayet iyiyim!
Ayrıca bundan sonra kendi fotoğraflarımı blogumda yayınlamak istedim.Ve buna header'mdan başladım.
Uzun zaman önce çekmiştim bu fotoğrafı fakat hep kolaj çalışmalarım olduğundan ekliyememiştim.
Fotoğraf hakkında düşünceleriniz ne bilmiyorum ama bu kadar suratsız ve ifadesiz biri değilim.
Çoğu kez niye gülüyorsun yaaa sorularıyla maruz kalınabiliyorum.(sevdiklerim tarafından)
Burda birazcık ifadesiz ve donuk çıkmışım.

Neyse ben bu header'ı beğendim.Sadece yazı dışında paint'le anca bu kadar oluyor.
Malesef hala pc'me kavuşmuş değilim.Hatta yeni bir pc geliyor amcam tarafından alt tarafı bir şarj aleti alıcam aylardır bekliyorum.İlk pc'm amcam tarafından alınmıştı şimdi ikinciside amcam tarafından hediye edilecek :) Babam planlar bile yapmaya başladı eski pcni bana verirsin artık diye yok amcam aldı senin amcan'da sana alsın diyorum sürekliii :) Pc'me kavuşunca adobela düzelteceğim en kısa zamanda..


Sevgilerimle..
Öpüldünüz!!



Dip Not: Seveceğinizi düşündüğüm bir video ekliyorum.6-7 yıl önce dinliyordum sanırım.
Volkan'ı o zamandan beri tanıyorum ve gerçekten bu işi hakkını vererek yapan sanatçılardan birisi.
Ankara doğumlu fakat İstanbul'da yaşıyor.. Yani sizde beğendiyseniz İstanbuldaysanız programları olduğunda dinliyebilirsiniz.Facebook,twitter gibi bilumum zırtıkeyi yıllardır kullandığını biliyorum.


Volkan Mühürcüoğlu - Küçük Kadın(tıkdinle)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe